Aksariyat brendlar ijtimoiy tarmoqlarda va bloglar orqali biznesni targ'ib qilishning afzalliklaridan xabardor. Biroq, barcha kompaniyalar buni qanday qilib to'g'ri bajarish kerakligini bilishmaydi. Ular marketing byudjetlarini deyarli foydasiz ishlarga sarflaydilar, masalan, ijtimoiy tarmoqlardagi tarkibni joylashtiradilar va ularning xatti-harakatlari o'z natijalarini bermayapti.
Ushbu fonda SMM va blog yuritishda muvaffaqiyatli bo'lgan ko'plab brendlar sehrgarlarga yoki hech bo'lmaganda hayot xakerlariga o'xshaydi. Ular ijtimoiy tarmoqlar va blog muhiti bilan ishlashga, ta'sirchan natijalarga erishishga minimal vaqt va mablag'larni sarflashadi. Ularning muvaffaqiyatining siri qulay va samarali vositalardan foydalanish bilan bog'liq.

Kontent marketingi mutaxassisi juda ko'p qiyinchiliklarga duch keladi. Veb-sayt, blog, ijtimoiy tarmoqdagi barcha tarkiblarga mas'ul bo'lgan kishi hech bo'lmaganda maslahat bilan yordam berishni xohlaydi. Kundalik ravishda g'oyalar ishlab chiqaruvchisi sifatida harakat qilishingiz kerak bo'lsa, foydali tavsiyalar zarar qilmaydi.

1. Yangi vazifani boshlashda uning maqsadini yozing va uni sizga yaqin tuting. Biror narsa qilayotganda, u tarmoqlar uchun tarkibni rejalashtiradimi, masterklass tayyorlaydimi yoki yangi kampaniyani rejalashtiradimi, shunchaki tafsilotlarga shunchalik ko'p e'tibor qaratish mumkinki, nima uchun buni umuman qilmayotganingizni unutishingiz mumkin. Buni o'zingiz sezmasdan oldin, siz ikki baravar ko'proq ish qilganingiz ayon bo'ladi, ammo vazifa bajarilmagan. Ko'z oldingizda maqsadga ega bo'lish, diqqatni unga qaratishga, chalg'imaslikka imkon beradi va tezroq va aqlli ishlashga yordam beradi.

2. Agar siz qilinadigan ishlar ro'yxatining katta muxlisi bo'lsangiz, lekin ularni haqiqatan ham samarali qilish uchun ularni zudlik bilan tartiblang va har bir vazifa bilan ishlash uchun vaqt belgilang. Ro'yxat tuzing va o'zingizga shunday savol bering: "Bu topshiriqni bajarish muddati bormi? Agar buni birinchi bo'lib qilmasam, men kimnidir tushirishga majburmanmi? " Bu sizga tezda "nima qilish kerak" va "nima qilishni xohlayman" ga saralashga yordam beradi. Vazifalarga qarshi muddatlarni belgilash juda muhimdir.

3. Ijtimoiy tarmoqlarda siz o'zingizning brendingiz va mahsulotingiz haqida ma'lumotni qayta-qayta joylashtirishingiz shart emas. Ko'ngil ochish uchun yig'ilgan bir guruh odamlar oldiga borganingiz va savdo darajasining grafigi bilan tanishayotganga o'xshaysiz.
Buning o'rniga, maqsad segmentingiz birinchi navbatda nima haqida gaplashayotganiga e'tibor bering.
O'zingizning uyingizda allaqachon bo'lib o'tayotgan suhbatlarga foydali narsani keltiring. Odamlardan nimani bilishni istayotganlarini so'rang, keyin ma'lumotni saxiylik bilan baham ko'ring. Natijada, ular sizga e'tibor berishadi va siz aytishingiz kerak bo'lgan narsalar haqida ko'proq bilishni xohlashadi.

Agar sizda marketingga bo'lgan ishtiyoq bo'lmasa, muvaffaqiyatsiz bo'lasiz. Texnika va mahoratni o'rgatish mumkin, ammo ehtiros bor yoki yo'q.

Bizga mas'ul marketing jarayonini topshiring va ular sizning brendingiz haqida gapira boshlaydilar !!!