Toshkentda distribyutorlar va chakana savdo tarmoqlari bilan muzokaralarda maslahat

Toshkentda distribyutorlar va chakana savdo tarmoqlari bilan muzokaralarda maslahat

Toshkent shahridagi chakana savdo tarmoqlari bilan aloqalar samaradorligini tahlil qilish. Distribyutor munosabatlarini boshqarish har ikki tomonning muvaffaqiyati uchun juda muhimdir. Ushbu hamkorlik ikkala tashkilotning sotuvi va samaradorligini oshirishi va mahsulot va kompaniyalar bilan gavjum bozorda chuqur farqlovchi bo'lib xizmat qilishi mumkin.

Ko'pgina ishlab chiqaruvchilar distribyutorlik munosabatlarini boshqarishda muammolarga duch kelishmoqda.
Ko'pincha bu ularning rolini noto'g'ri tushunishda va ularni faqat etkazib beruvchi bozorga va oxirgi iste'molchilarga etib boradigan yo'l deb hisoblashda. Distribyutorni tanlashda nimaga e'tibor berishingiz kerak - maqolani o'qing.

Ishlab chiqaruvchi distribyutorlar va ularning xodimlari bilan qanday ishlaydi?

Distribyutorlar bilan munosabatlarni to'g'ri o'lchash va boshqarish ularning samaradorligini oshiradi. Buning uchun ishlab chiqaruvchi ikkita vazifani bajarishi kerak:

O'zingizning brendingizni uchinchi shaxslar tomonidan oxirgi iste'molchiga etkazib berilganda boshqarish, butunlikni saqlash va brendning va'dalarini bajarish. Ikki taniqli brendni o'rganish shuni ko'rsatdiki, 10 ta xaridorning atigi 4 tasi tovar atributlarini to'g'ri nomlay olgan. Boshqacha qilib aytganda, chakana savdo do'konlarida markaning noto'g'ri joylashuvi.

Savdo vakillarining bilimi va ko'nikmalari, asosan tovar joylashuvi va sotuvi, ya'ni tarqatish kompaniyalariga kadrlarni jalb qilish, jalb qilish va saqlash. Bu juda katta muammo, chunki ular o'z mahsulotlarini namoyish etadigan ishchilari ustidan to'g'ridan-to'g'ri nazoratga ega emaslar.

Shuning uchun distribyutorlar bilan hamkorlikni rivojlantirish ishlab chiqaruvchining muvaffaqiyati uchun juda muhimdir. Axir ular ma'lum bir tarqatish siyosatini tatbiq eta olmaydi, lekin o'zaro manfaatli sheriklik shartlarida eng yaxshi tajriba va resurslarni almashishi mumkin.
Hamkorlarining biznesi haqida ma'lumotga ega bo'lgan etkazib beruvchilar ularga qimmatli tushunchalar berishadi va maqsadlariga erishishda yordam berishadi - sheriklikni rivojlantirish - operatsion samaradorlikni oshirish. Bir qarashda ushbu darajadagi ta'sirni yaratish intuziv tuyulishi mumkin, ammo unday emas. Har qanday kompaniyaning qila oladigan eng hurmatlisi bu boshqa kompaniyaning muvaffaqiyat qozonishiga yordam berishdir.
Dastlabki darajadagi sheriklik aloqalarini o'rnatish qo'shimcha harakatlarni talab qiladi.

Ushbu imtiyozni olish distribyutor bilan munosabatlarning uchta jihatiga bog'liq.

Distribyutorlarni o'ziga jalb qilish

Hamkorlikni aniq ko'rsatkichlar bilan o'lchash, masalan, chakana savdo do'konlari va oxirgi foydalanuvchilarning qoniqish darajasi, foyda; ta'minot zanjiridagi muammolarni birgalikda hal qilish, savdo vakillari mahsuloti afzalliklari to'g'risida xabardor bo'lish va boshqalar, ya'ni bu har ikki tomonda ham samarali biznes yuritishda yordam berishdir.

Oxirgi iste'molchilarni jalb qilish

Oxirgi foydalanuvchilarning fikr-mulohazalari, ishlab chiqaruvchining mahsulotlari bilan o'zaro aloqalari to'g'risida keng ma'lumot berish, asosiy masalalar, mahsulotning kuchli va zaif tomonlarini aniqlash, bozor ulushi va mijozlarning sodiqligi to'g'risida tushuncha beradi. Tovar va'dasini bajarmagan va ta'minot sifati past bo'lgan distribyutorlar sotish hajmini ko'paytirishi ehtimoldan yiroq emas. Ularning ish faoliyatini baholash va bashorat qilish ko'pincha qiyin, ammo oxirgi mijozlar fikri uni yanada aniqroq qiladi.

To'g'ri savdo vakillarini tanlash

Savdo vakili ko'pincha ishlab chiqaruvchi brendining yuzi hisoblanadi, shuning uchun ularning mahsulotni xabardor qilish darajasi asosiy hisoblanadi. Distribyutorga yaxshi xodimlarni yollash va saqlashga yordam beradigan vositalarni taklif qilish va kerakli barcha ma'lumotlarni taqdim etish - bu sheriklik aloqalarini o'rnatish uchun ajoyib imkoniyat.

Distribyutorni boshqarish samarali bo'lishi uchun u bilan hamkorlik aloqalarini o'rnatish zarur.

Bu bir-birining ishbilarmonlik salomatligini bilish, ish samaradorligini oshirish vositalaridan foydalanish, maqsadlarga erishishda yordam berish va joylardagi ilg'or tajribalarni to'plash va almashish uchun asos yaratishni o'z ichiga oladi. Ushbu hamkorlik ishlab chiqaruvchi kompaniya, uning tovar belgisi va daromadlari uchun foydalidir. Ammo bu xuddi shu kabi distribyutorlar uchun foydalidir. Axir daromadlar mutanosib ravishda ko'payadi.

Sifat haqida maslahat
  • Prospero kompaniyasi samarali natijaga erishish va biznesingizni bozorning yetakchi mavqeiga ko'tarish uchun sizning biznesingizni ilgari surish uchun marketing strategiyasi va harakatlar rejasini professional ravishda tanlaydi.

    Bog’lanish

  • 16 Sharof Rashidov Shoh Ko'chasi, Тошкент 100084
  • +998 93 390-97-77
  • info@prospero.uz

Bepul maslahat kerakmi?

Biz kuniga 24 soat ishlamoqdamiz!

Hozir qo‘ng‘iroq qiling +998 93 390-97-77