Toshkentda raqobatdosh mahsulotlarni tarqatish tizimlarini tahlil qilish

Toshkentda raqobatdosh mahsulotlarni tarqatish tizimlarini tahlil qilish

Toshkent shahrida raqobatdosh mahsulotlarni tarqatish tizimlarini tahlil qilish. Marketing agentligi - Prospero. Raqobat tahlili ishlab chiqarish sharoitidagi o'zgarishlarni aks ettiradigan va raqobatdosh kuchlarning mohiyati va kuchini belgilaydigan tushunchalar va usullar to'plamidan foydalanadi.

Конкуренция строительных рынковRaqobat tahlilida ishlab chiqarish sharoitidagi o'zgarishlarni aks ettiradigan va raqobatdosh kuchlarning mohiyati va kuchini belgilaydigan tushunchalar va usullar to'plamidan foydalaniladi. Tahlillar asosida sohadagi mavjud vaziyat to'g'risida qaror qabul qilinadi va kompaniya mablag'larini investitsiya qilish uchun sohaning jozibadorligi to'g'risida xulosa qilinadi. Ishlab chiqarish va raqobatni tahlil qilishning mohiyati ettita asosiy savolni hal qilishdan iborat:
1. Tahlil qilinayotgan sanoatning asosiy iqtisodiy xususiyatlari qanday?
2. Sohaning asosiy harakatlantiruvchi kuchlari qanday va ular kelajakda qanday ta'sirga ega bo'ladi?
3. Raqobat kuchlari qanday va sohada raqobat darajasi qanday?
4. Qaysi kompaniyalar raqobatbardosh eng ko'p (eng kam)?
5. Kim raqobatbardosh qadamlarni tashlashi ehtimoli ko'proq?
6. Raqobatning muvaffaqiyati yoki muvaffaqiyatsizligini belgilaydigan asosiy omillar qanday?
7. O'rtacha darajadan yuqori rentabellik darajasiga erishish istiqbollari nuqtai nazaridan sanoat qanchalik jozibali?
8. O'rtacha yuqori rentabellik darajasi bo'yicha sanoat qanchalik jozibali?

Raqobatni tahlil qilish sanoatning asosiy iqtisodiy xususiyatlarini aniqlashdan boshlanadi. Sanoat - bu mahsulotlari taxminan bir xil xususiyatlarga ega bo'lgan va bir xil mijozlar uchun o'zaro raqobatlashadigan firmalar guruhidir. Buning uchun standart omillar to'plamidan foydalaniladi:
- bozor hajmi;
- raqobat doirasi (mahalliy, mintaqaviy, milliy yoki global);
- bozor o'sish sur'ati va sanoat joylashgan hayot aylanishi bosqichi;
- raqobatchilar soni va ularning nisbiy kattaligi;
- xaridorlar soni va ularning nisbiy kattaligi, oldinga va orqaga integratsiyaning tarqalishi;
- bozorga kirish va chiqish qulayligi (kirish va chiqish to'siqlari);
- texnologik o'zgarish tezligi;
- raqobatchi firmalarning mahsulotlari (xizmatlari) yuqori darajada yoki kam farqlanganmi yoki asosan bir xilmi;
- ishlab chiqarish, transport yoki ommaviy marketingda miqyosli iqtisodlarning namoyon bo'lish darajasi;
- past ishlab chiqarish xarajatlariga erishish uchun quvvatlardan foydalanish darajasi hal qiluvchi bo'ladimi;
- sanoat uchun tajriba egri chizig'ini qurish mumkinmi;
- kapitalga talablar;
- sohaning rentabelligi nominaldan yuqori yoki pastroq.


Mas'uliyatli marketing jarayonini bizga ishonib topshiring va ular sizning brendingiz haqida gapira boshlashadi !!!

Sifat haqida maslahat
  • Prospero kompaniyasi samarali natijaga erishish va biznesingizni bozorning yetakchi mavqeiga ko'tarish uchun sizning biznesingizni ilgari surish uchun marketing strategiyasi va harakatlar rejasini professional ravishda tanlaydi.

    Bog’lanish

  • 16 Sharof Rashidov Shoh Ko'chasi, Тошкент 100084
  • +998 93 390-97-77
  • info@prospero.uz

Bepul maslahat kerakmi?

Biz kuniga 24 soat ishlamoqdamiz!

Hozir qo‘ng‘iroq qiling +998 93 390-97-77