ATL reklama - bu mahsulot, xizmat yoki brendni "ilgari surishga" qaratilgan marketing faoliyatining ulkan majmui. Bu potentsial mijozlarning g'ayrioddiy yuqori samaradorligi va keng doirasini namoyish etadi.

ATL-ning beshta tarkibiy qismlari mavjud:
- bosma ommaviy axborot vositalarida bilvosita va ommaviy reklama;
-Radio reklama, bilvosita va ommaviy;
- televizorda bilvosita va ommaviy reklama qilish;
- kinoga o'rnatilgan bilvosita va ommaviy reklama ("katta ekran")
- tashqi reklama (shu jumladan transportdagi reklama).

ATL reklama qismi sifatida bosing
Matbuotdagi reklama va boshqalarning asosiy farqi shundaki, bu maqsadli auditoriyani yuqori tanlab olishidir. Ko'pincha bosma nashrlar aniq belgilangan o'quvchilar doirasiga yo'naltirilgan: uy bekalari yoki modaistlar, o'spirinlar yoki nafaqaxo'rlar, erkaklar yoki ayollar. Shuning uchun undagi reklama tegishli maqsadli guruh uchun mo'ljallangan.

Radio ATL reklama qismi sifatida
Radio, matbuot singari, ma'lum bir auditoriyaga qaratilgan, ammo bu bo'lim bosma nashrlarda bo'lgani kabi qattiq emas. Bundan tashqari, ushbu turdagi reklama ancha arzon, bu uning mashhurligini oshiradi.

Televizor, ATL reklama sifatida
Televizorda, barcha ommaviy axborot vositalarida, maqsadli auditoriyani aniqlash eng qat'iy emas. Shuning uchun, unga joylashtirilgan reklama xilma-xil. Biroq, bunday joylashtirishning samaradorligi noaniq. Albatta, tovar va mahsulotni tanib olish darajasi oshadi, ammo bu savdo-sotiqqa ta'sir qilishi yoki daromadni ko'paytirishi aniq emas. Va bunday reklama narxi ancha katta.

Bosma reklama
Poligrafik reklama ushbu bozorda uzoq vaqtdan beri o'z o'rnini saqlab kelmoqda. Uning xilma-xilligi ta'sirchan va narxi ancha past. Potentsial xaridor ushbu turdagi reklama bilan har joyda va doimiy ravishda duch keladi, bu uning samaradorligini kafolatlaydi. U bukletlar, varaqalar, risolalar, kataloglar, varaqalar va boshqalar shaklida chiqarilishi mumkin. Bosma e'lonlar tezda ishlab chiqariladi, bu ham uning afzalligi.


Tashqi reklama
Eng keng tarqalgan reklama usuli. U hamma joyda ishlab chiqilgan va uning ko'p sonli navlari har qanday lazzat va byudjet uchun tashqi reklama qilish imkoniyatini beradi. Bu dizayner va mijozning har qanday g'oyasini amalga oshirishga yordam beradi. Uni joylashtirish usullari ham xilma-xildir. Tashqi reklama yoritilgan ham, proektsiyalangan ham, devor va pol ham yoritilishi mumkin yoki bo'lmagan holda bo'lishi mumkin. Bunday reklama ko'rinishi va samaradorligi uni mijozlar orasida juda mashhur qiladi.

Ichki reklama
Ushbu turdagi reklama bino ichida joylashgan. Potentsial xaridorlarni "kirishga" chorlaydigan tashqi reklama farqli o'laroq, ichki reklama xaridorni ma'lum bir mahsulotni sotib olishga ishontirishga qaratilgan. Uning afzalligi shundaki, u allaqachon nimadir olishga intilgan odamlar bilan ishlaydi. Bu ichki reklama "ishlashini" osonlashtiradi.

Bizga mas'ul marketing jarayonini topshiring va ular sizning brendingiz haqida gapira boshlaydilar !!!