Klassik ta'rifda aytilishicha, ushbu yo'nalish bilvosita reklama turlarini o'z ichiga oladi - bu jami "chiziq ostidagi" rejalar va hisoblarda aks etadi.
An'anaviy to'g'ridan-to'g'ri xabarlar o'rniga BTL quyidagi formatlarga murojaat qiladi:

-POS materiallari;
- Aktsiyalar va maxsus takliflar, sodiqlik dasturlari;
-Virusli marketing;
-Xilma-xil biznes tadbirlari;
- Kengaytirilgan reallik texnologiyalari;
- Yuborishlar.

Umuman olganda, BTL marketingi ommaviy bo'lmagan ommaviy axborot vositalari faoliyati bilan bog'liq. Kontseptsiya bunday tadbirlarga reklama agentliklari komissiyalari jalb qilinmasligi ta'kidlanganda paydo bo'ldi. Shuning uchun xarajatlar agentlik mijozga taqdim etgan schyot-fakturadagi "chiziq ostidadir".

BTL reklamasining maqsadi iste'molchiga mahsulot, uning xususiyatlari va xususiyatlari haqida ma'lumotni etkazish, potentsial iste'molchini sotishning yakuniy bosqichida sotib olishga ishontirishdir. Iste'molchi mahsulotga bo'lgan ehtiyojni mustaqil anglashi va uni sotib olish to'g'risida qaror qabul qilishi kerak, unga hech narsa bosilmasligi kerak.

BTL reklama kompaniyaga quyidagi vazifalarni hal qilishga imkon beradi:

- ATL reklamalarining ta'sirini kuchaytirish;

- yangi xaridorlarni jalb qilish;

- yangi mahsulotga iste'molchilar e'tiborini jalb qilish;

- Raqobatchilardan farqlash;

- narxlarni o'zgartirmasdan narx siyosatini to'g'irlash;

- tashkilotning ijobiy imidjini shakllantirish;

- xaridorni sotishning yakuniy bosqichida sotib olishga undash.

Bugungi kunda BTL reklamasi marketingda mustaqil yo'nalishga aylandi. Uning arsenalida juda ko'p turli xil vazifalarni hal qilishga qaratilgan ko'plab vositalar mavjud. Keling, ularning har birini ko'rib chiqaylik.

BTL reklama vositalari

Maxsus tadbirlar
Maxsus tadbirlar (masalan, ko'rgazmalar, ta'mlar, xayriya tadbirlari) - bu BTL reklamasi asosan imij reklamasiga taalluqlidir. Kompaniya faoliyati to'g'risida potentsial iste'molchilar ongida ma'lum birlashmalarni shakllantirishga imkon beradi.

Iste'molchilarga mo'ljallangan sotuvlar
Ushbu BTL reklama vositasi quyidagilarni o'z ichiga oladi:
- Ham virtual, ham real fazoda musobaqalar;
- chegirmalar, sotish, bir xil narxda ko'proq hajm;
-Siz sotib olgan narsangiz;
-Sodiqlik dasturlari, masalan, klub kartalari.

Savdo vositachilariga yo'naltirilgan reklama
Buning uchun siz quyidagilardan foydalanishingiz mumkin:
Katta hajmdagi xaridlar uchun chegirmalar.
-Funktsional chegirma
Doimiy xaridlar uchun chegirmalar.
- Mavsumiy chegirmalar

To'g'ridan-to'g'ri marketing
-Qabul pochta
Kataloglar bo'yicha sotish
-Telemarketing

Reklama mahsulotlarini tarqatish
Reklama mahsulotlari va namunalarini tarqatish (shu jumladan bosma varaqalar).
Ushbu BTL marketing vositasi ham iste'molchi bilan bevosita aloqa qilish bilan bog'liq. Biroq, reklama tadbirlarida reklama beruvchilar maqsadli auditoriya bilan bog'lanishadi.

Savdo
Merchandising - bu tovarlarni ma'lum bir tarzda namoyish qilish. Ushbu vosita raqobatbardosh bozorda juda muhimdir. Agar sizning mahsulotingiz bilan birga do'kon javonlarida yana bir nechta tovar belgilari bo'lsa, unda "qo'l uzunligi" zonasini egallash juda muhimdir.

Bizga mas'ul marketing jarayonini topshiring va ular sizning brendingiz haqida gapira boshlaydilar !!!