SEO saytining auditi

    SEO-audit har tomonlama reklama qilishni boshlashdan oldin birinchi va zarur bosqich. Bu loyihadagi barcha ishlar uchun boshlang'ich nuqtadir. Sayt ilgari targ'ib qilinganmi yoki yo'qmi, u juda yosh resurs bo'lsa ham, biron bir reklama tadbirini boshlashdan oldin audit ...

    tashqi reklama samaradorligi

    Tashqi reklama yangi hodisadan yiroq, u o'ndan ortiq biznesni ilgari surdi.10 yil oldin va hozirda reklama taxtalari: nima o'zgargan?Ilgari reklama taxtalari gazetalar, televidenie va radio bilan bir qatorda asosiy reklama kanallaridan biri bo'lgan. Bepul qalqonni topishning ...

    kontent-strategiyasi

    Ijtimoiy tarmoqlarda "shunchaki xabar" joylashtiradigan kunlaringiz g'oyib bo'ldi. Qidiruv tizimlarining talablari o'zgargan va endi har olti oyda veb-saytingiz tarkibini yangilash etarli emas. Har bir kompaniyaning marketing rejasi (agar sizda bo'lsa, to'g'rimi?) Majburiy ...

    2020 yildagi marketing maqsadlari

    Marketingning iqtisodiy ko'rinishiIloji boricha yuqori iste'molga erishish iqtisodchilar va ishbilarmonlar tomonidan marketing faoliyatining maqsadi sifatida qabul qilinadi. Ishbilarmonlik dunyosining ko'plab etakchilari marketingning maqsadi eng yuqori darajada iste'mol ...

    Marketing tendentsiyalari 2020

    5 Marketing marketingining asosiy yo'nalishlari1) eng muhimi aniq maqsadMaqsad tashkilotning ruhi va o'ziga xosligini anglatadi. U kompaniya nima uchun mavjudligini, qanday muammolarni echishini va har bir potentsial mijoz uchun nimani xohlashni tushuntiradi.Ammo muammo ...

    Sotuvchi uchun 3 ta hayotiy xet

    Aksariyat brendlar ijtimoiy tarmoqlarda va bloglar orqali biznesni targ'ib qilishning afzalliklaridan xabardor. Biroq, barcha kompaniyalar buni qanday qilib to'g'ri bajarish kerakligini bilishmaydi. Ular marketing byudjetlarini deyarli foydasiz ishlarga sarflaydilar, masalan, ...

    Marketingda qaysi kasblar mavjud?

    Marketing o'z bo'limlari, yo'nalishlariga ega bo'lgan butun bir fandirHozirgi kunda yoshlar tobora tezroq pul topishga intilmoqda, ular o'quv kurslarida qatnashmoqdalar, treninglarda qatnashmoqdalar va vaqtlarini ko'proq foyda bilan o'tkazishga harakat qilmoqdalar.Ushbu sohada ...

    Kompleks internet-marketing

    Biznesni rivojlantirishning zamonaviy sharoitlarida Internet-marketing tovarlar va xizmatlarni ilgari surishning eng muhim uslubidir. Bu Internet foydalanuvchilarining doimiy o'sishi bilan bog'liq.Sizning kompaniyangiz Internetda o'rnatilgan marketingga muhtoj, agar:- Sizda ...

    Nima uchun biznes marketingga muhtoj

    Marketingsiz ish yo'q. Bu isbot talab qilmaydigan haqiqat.Marketing nima?"Marketing" atamasi ko'plab turli xil tadbirlarni o'z ichiga oladi, ularning barchasi sizning kompaniyangiz mahsulot va xizmatlarini sotish bilan bog'liq. Masalan, reklama eng aniq marketing faoliyati, ammo ...

    Raqobatchining tahlili

    Raqobatchilarni tahlil qilish - bu biznes asosiy raqobatchilarni aniqlash va ularning faoliyatini o'rganish uchun ma'lumot olish jarayonidir. Raqobatchilarni tahlil qilish strategik rejalashtirishda muhim rol o'ynaydi. Shuning uchun, agar siz ushbu tadqiqotni amalga oshirgan ...

    Internet-marketing strategiyasini ishlab chiqish

    1 Nima uchun sizga strategiya kerak?Onlayn biznes - xaridorning ishonchi, e'tibor va hamyon uchun doimiy kurash. Aslida, bu turli korxonalarning marketing strategiyalari o'rtasidagi raqobat. Keyinchalik muvaffaqiyatli ish sxemasini ishlab chiqqan va uni amalga oshirgan kishi ...

    Raqobatchining tahlili

    Internet juda tez o'sib bormoqda va unda doimo yangi g'oyalar, imkoniyatlar, platformalar va vositalar paydo bo'ladi.Internet o'ziga xosdir, u o'z qoidalari va nozik xususiyatlariga ega. Ushbu bilim juda muhim bo'lishi mumkin va butun ishning natijasiga ta'sir qilishi mumkin. ...