
Toshkentda " kalit ostida" veb-sayt yaratishVeb-saytni yaratish - bu yuqori texnologiyalar va haqiqatan ham noyob resurslarni yaratishga imkon beradigan ijodiy jarayonning kombinatsiyasi. Vaqt o'tishi bilan ular butunbrendning bir qismi bo`lib qoladi.Bugungi kunda veb-saytlarni ...

Ijtimoiy tarmoqdagi akkauntlaringizni himoya qilish uchun uchta qoidaga amal qiling:- dasturlarni faqat rasmiy manbalardan o'rnatish,- muntazam ravishda qurilmani antivirus dasturi bilan tekshirib turing,-Parollarni vaqti-vaqti bilan o'zgartiring.Ijtimoiy media akkauntlaringizni ...
Marketingning iqtisodiy ko'rinishiIloji boricha yuqori iste'molga erishish iqtisodchilar va ishbilarmonlar tomonidan marketing faoliyatining maqsadi sifatida qabul qilinadi. Ishbilarmonlik dunyosining ko'plab etakchilari marketingning maqsadi eng yuqori darajada iste'mol ...

5 Marketing marketingining asosiy yo'nalishlari1) eng muhimi aniq maqsadMaqsad tashkilotning ruhi va o'ziga xosligini anglatadi. U kompaniya nima uchun mavjudligini, qanday muammolarni echishini va har bir potentsial mijoz uchun nimani xohlashni tushuntiradi.Ammo muammo ...
Aksariyat brendlar ijtimoiy tarmoqlarda va bloglar orqali biznesni targ'ib qilishning afzalliklaridan xabardor. Biroq, barcha kompaniyalar buni qanday qilib to'g'ri bajarish kerakligini bilishmaydi. Ular marketing byudjetlarini deyarli foydasiz ishlarga sarflaydilar, masalan, ...

Marketing o'z bo'limlari, yo'nalishlariga ega bo'lgan butun bir fandirHozirgi kunda yoshlar tobora tezroq pul topishga intilmoqda, ular o'quv kurslarida qatnashmoqdalar, treninglarda qatnashmoqdalar va vaqtlarini ko'proq foyda bilan o'tkazishga harakat qilmoqdalar.Ushbu sohada ...
Biznesni rivojlantirishning zamonaviy sharoitlarida Internet-marketing tovarlar va xizmatlarni ilgari surishning eng muhim uslubidir. Bu Internet foydalanuvchilarining doimiy o'sishi bilan bog'liq.Sizning kompaniyangiz Internetda o'rnatilgan marketingga muhtoj, agar:- Sizda ...

Marketingsiz ish yo'q. Bu isbot talab qilmaydigan haqiqat.Marketing nima?"Marketing" atamasi ko'plab turli xil tadbirlarni o'z ichiga oladi, ularning barchasi sizning kompaniyangiz mahsulot va xizmatlarini sotish bilan bog'liq. Masalan, reklama eng aniq marketing faoliyati, ammo ...

Raqobatchilarni tahlil qilish - bu biznes asosiy raqobatchilarni aniqlash va ularning faoliyatini o'rganish uchun ma'lumot olish jarayonidir. Raqobatchilarni tahlil qilish strategik rejalashtirishda muhim rol o'ynaydi. Shuning uchun, agar siz ushbu tadqiqotni amalga oshirgan ...

1 Nima uchun sizga strategiya kerak?Onlayn biznes - xaridorning ishonchi, e'tibor va hamyon uchun doimiy kurash. Aslida, bu turli korxonalarning marketing strategiyalari o'rtasidagi raqobat. Keyinchalik muvaffaqiyatli ish sxemasini ishlab chiqqan va uni amalga oshirgan kishi ...

Internet juda tez o'sib bormoqda va unda doimo yangi g'oyalar, imkoniyatlar, platformalar va vositalar paydo bo'ladi.Internet o'ziga xosdir, u o'z qoidalari va nozik xususiyatlariga ega. Ushbu bilim juda muhim bo'lishi mumkin va butun ishning natijasiga ta'sir qilishi mumkin. ...

Aloqa vositalarini tanlash Hozirgi vaqtda marketing kommunikatsiyalari vositalarining ko'pligi mavjud.Yaqinda savdo-sotiqni targ'ib qilish, PR, Internet-reklama, mahsulotlarni joylashtirish va hk.Berilgan mahsulot uchun aloqa vositasini tanlashda hal qiluvchi omil uning ...