Raqamli marketing - bu nima?
Ingliz tilidan tarjima qilingan, raqamli (raqamli) raqamli. Shunga ko'ra, raqamli va marketing raqamli marketingdir. Ya'ni, barcha mumkin bo'lgan raqamli kanallar - ijtimoiy tarmoqlar, Internet, elektron pochta xabarlari, kontekstli reklama, kontent marketingi va boshqalardan foydalangan holda brendni ilgari surish va mijozlarni jalb qilish, shuningdek, xaridorlarni oflayn muhitdan jalb qilishga yordam beradigan boshqa vositalardan foydalanadi - sms, telefonlardagi mobil ilovalar. Bir so'z bilan aytganda, bu har xil marketing turlaridan (onlayn + oflayn) foydalangan holda mahsulot yoki xizmatni keng qamrovli reklama qilishdir.

Raqamli marketingning afzalliklari
- Kengroq maqsadli auditoriya bilan ishlash uchun
- Qisqa vaqt ichida potentsial mijozlarning ko'proq soniga ma'lumot etkazish
- Tomoshabinlarga juda katta ta'sir
- Mijozlar haqida brend xabardorligini va unga sodiqlikni oshirish
- Marketing kampaniyasi natijalarini oshkora o'lchash va real vaqt rejimida tuzatish kiritish
- An'anaviy reklama bilan solishtirganda kam xarajat.


Internetning o'zida quyidagi raqamli marketingni reklama qilish vositalari mashhur:
SEO - bu Google yoki boshqa har qanday qidiruv tizimidagi qidiruv natijalarida sizning manbangizni ko'paytirish bo'yicha ishlar to'plami.
Pulli reklama - AdWords, Bing, Facebook, tizer tizimlari yoki boshqa har qanday vositalar orqali o'z xabarlaringizni uchinchi tomon manbalarida namoyish etish uchun to'lash.
SMM - Facebook, Tik-Tok, Instagram, Youtube va boshqa tizimlarda sahifalaringiz va tarkiblaringizni targ'ib qiluvchi ijtimoiy tarmoqlarda ishlash. Ijtimoiy media virusli marketing uchun asosiy tarqatish kanalidir.
Elektron pochta marketingi - o'z va hamkorlaringizga elektron pochta orqali xat yuborish.
Kontent marketingi - istalgan xabarni turli xil tarkiblar orqali tarqatish: rasmlar, videolar, o'quv kitoblari, onlayn testlar va boshqalar. Reklama uchun ko'pincha uchinchi tomon manbalari ishlatiladi: Youtube, Pinterest, Soundcloud va boshqalar.
PR / ORM yo'nalishi - onlayn obro'sini yaratish va boshqarish. Forumlar, sharhlash saytlari, yig'uvchilar, fikrlar rahbarlari va boshqalar bilan ishlash.
Chatbotlar - bu messenjerlarda ishlaydigan telegrammalar, facebook, slack va boshqa dasturlar. Ko'pincha asosiy vazifa - foydalanuvchiga ma'lumot topishga yordam berish yoki odatiy vazifalarni avtomatlashtirish.

Boshqa raqamli vositalarga misollar
SMS / MMS / Bluetooth / boshqa bildirishnomalar - foydalanuvchiga ma'lumot etkazishda muqobil kanallardan foydalanish.
Smart Things-dagi ma'lumotli xabarlar - foydalanuvchi bilan o'zaro aloqada bo'lish uchun aqlli narsalar displeylaridan foydalanish.
Raqamli vitrinalar, jihozlash xonalari, aqlli aravalar va boshqalar. - foydalanuvchiga ma'lumot etkazish yoki yordam berish uchun raqamli ekranlar va sensorlardan foydalanish.
Avtomatik ovozli / video xabarlar - masalan, bankdan yoki javob berish mashinasidan qo'ng'iroq qiladigan bot.

Bizga mas'ul marketing jarayonini topshiring va ular sizning brendingiz haqida gapira boshlaydilar !!!