Tashqi reklama dizayni

Tashqi reklama dizayni

Tashqi reklamada rasmlarni reklama qilish qoidalari


Masalan, jurnallarga joylashtirilgan reklamalarni ko'rish, o'rganish, aloqa ma'lumotlarini qayta yozish, matn yoki maqolani o'qish. Bundan tashqari, istalgan vaqtda siz qiziqqan ma'lumotlarga qaytishingiz mumkin. Tashqarida qolish odatda qat'iy cheklangan. Odamlar kamdan-kam transportni kutish uchun to'xtab, oqim bilan yurishadi.

 

Kichik tafsilotlarni ko'rib chiqilmaydigan paytda yoki uzoq xabarlarni o'qiy olib bilmaslik. Tashqi reklama uchun asosiy qoidalar:


Zinapoyalar va xavfsizlik devorlari shunday balandlikda joylashganki, ularni iloji boricha ko'proq odamlar ko'rishi mumkin. Bundan tashqari, ko'pincha ma'lumot yon tomondan yoki qisman ko'rinadi. Shuning uchun, murakkab jumlalar va kichik piktogrammalar beparvo bo'ladi. Natijada, noto'g'ri mo'ljallangan banner foydasiz, reklama esa samarasiz.

 

Rasmlar, grafik tasvirlar, shiorlar, fotosuratlar, matnli xabarlar qabul qilinishi mumkin emas. Bularning barchasi taklifning mohiyatidan chalg'itadi.

 

Ko'pchilik avtoulov oynasida bannerlar yoki ustunlarni ko'rishadi. Ma'lumotni to'xtatish va o'rganish mumkin emas. Hatto kontakt ma'lumotlari juda siqilgan bo'lishi kerak, chunki 10 xonali telefon raqami biron bir oddiy odamni darhol eslay olmaydi.

 

Ko'chada reklama vositasidan ko'zgacha bo'lgan masofa juda katta. Shuning uchun quyidagilar zarur:

 

- Faqat katta bosmadan foydalaning;


- Fon soyalari va yozuvlarni aniq ajratib turing;


- Katta harflar va dekorativ jingalaklardan foydalanmang;


- Matnni oson o'qish va tushunishni ta'minlaydi.


Nega bizga tashqi reklama kerak?



Tashqi reklamaning asosiy afzalligi uning keng tarqalishi va virusli ta'siridir.

 

Uning formatida, odamlar ixtiyoriy ravishda tomosha qiladigan qisqa reklama haqida gap boradi. Shuning uchun, aytaylik, televidenie yoki radio reklama qilishdan ko'ra ko'proq sodiqdir.

 

Yaxshi reklama xabari bundan keyin ham ommaga tarqaladi. Va agar siz yaxshi maqsadli taklif qilsangiz, unda ta'sir kuchayadi.

 

Va sizning oldingizda bizning vazifamiz - o'quvchi ma'lumotni qancha vaqt talab qilishi kerakligini tushunish va undan to'liq foydalanish. Chunki har bir reklama vositasi (joylashgan joyiga qarab) ma'lum bir farqlarga ega.



Bizning amaliyotimizda quyidagi tashqi reklama turlari bilan ishlash tajribasiga ega bo'ldik:


-  Qalqonlar;

-  Laytbokslar;

-  Bannerlar;

-  Derazalarga plakatlar.

 

Va hokazo ... Endi turli xil tashqi ommaviy axborot vositalarining ko'pligi ularni ro'yxatlashning ma'nosi yo'q. Asosiysi, sizning vazifangiz va reklama xabarini topshirish.

 


Dastlab, siz tushunishingiz kerak - reklama vazifasi, ommaviy axborot vositalarining joyi va turi, ma'lum bir xabar.


Bunday holda u:

 

Maqsadli auditoriya e'tiborini jalb qiling.

Ko'zni jalb qilish (turli xil vizual fokuslar tufayli).

O'qish uchun ko'rinarli (hamma narsa ko'rinadigan va tushunarli bo'ladi).

Muayyan xabarni yuboring.

Ushbu xabarning aniq foydalarini ko'rsating.

Qaror qabul qilinadigan mezonlarga muvofiq "urish".

Biz diqqatni to'g'ri joylarga qo'yamiz.

 

Tashqi reklama dizayni 10 ta qoidalari.


1. Matnli xabar to'rtdan etti so'zgacha bo'lishi kerak. Xabar qanchalik qisqa bo'lsa, shuncha yaxshi bo'ladi. Tezlikda haydovchilar va yo'lovchilar ko'proq ma'lumot olishlari mumkin emas. 3-4 so'zdan iborat, ammo maksimal ma'lumotni o'z ichiga oladigan jumlalarni qidirish kerak.


2. Ikkita yuqori sifatli katta rasmlardan ko'pi yo'q. Tasvirlarning ko'pligi foydali ma'lumotlarni yig'ishga olib keladi, aynan nima sotayotganingizni yoki reklama qilayotganingizni tushunish qiyin.



3. Asosiy fikrni qidiring. Asosiy xabar bir qarashda aniq bo'lishi kerak.



4. Uzoqdan ko'rinadigan katta bosma. Dekorativ kıvırcıklar, katta harflar, murakkab burmalar yo'qligi.



5. Matn va shriftning kontrasti. Ranglarni tanlash vakolatli bo'lishi kerak, aks holda matn rasmlar orasida yo'qoladi.


6. Yilning vaqtini, ob-havo sharoitlarini, atrofdagi ob'ektlarni hisobga olgan holda. Banner aniq ko'rinadigan va boshqa narsalar bilan birlashtirilmasligi kerak.


7. O'rnatishdan oldin bannerlarning o'qilishini tekshiring. Buning uchun siz A5 varag'ida maketning fotosuratini chop etishingiz va unga qo'lning uzunligidan qarashingiz mumkin. Agar bir necha soniya ichida barcha tafsilotlarni ko'rib chiqishga vaqtingiz bo'lsa, unda potentsial mijozlar buni amalga oshirishlari mumkin. Agar o'qish qiyin bo'lsa, unda tartibni qayta o'zgartirishingiz kerak.



8. Bo'lajak ob'ektning fotomontaji. Siz bannerni o'rnatishni rejalashtirgan joyga borishingiz kerak, uning rasmini ramkaga joylashtiring va uni atrofdagi narsalar orasiga surating. Eng yaxshi echimni topishga urinib, fon ranglari bilan tajriba o'tkazing.



9. Faqat bitta kontakt turidan foydalaning. Siz menejerlarning barcha telefonlarini, fakslarini va manzillarini yozmasligingiz kerak, chunki qisqa vaqt ichida odam bu qadar ko'p ma'lumotni eslay olmaydi.


10. Tavsifiy matnlardan saqlaning, ular hali ham foydasiz bo'ladi. Ular faqat bannerni yopishtiradilar va boshqa foydali ma'lumotlarni qabul qilishni qiyinlashtiradilar.




PROSPERO-da banner uchun dizayn loyihasini buyurtma qiling. Biz odamlarni qiziqqan mijozlarga qanday aylantirishni bilamiz.

Sifat haqida maslahat
  • Prospero kompaniyasi samarali natijaga erishish va biznesingizni bozorning yetakchi mavqeiga ko'tarish uchun sizning biznesingizni ilgari surish uchun marketing strategiyasi va harakatlar rejasini professional ravishda tanlaydi.

    Bog’lanish

  • Toshkent sh., Yunusobod t., Amir Temur k., 40
  • +998 93 390-97-77
  • info@prospero.uz

Bepul maslahat kerakmi?

Biz kuniga 24 soat ishlamoqdamiz!

Hozir qo‘ng‘iroq qiling +998 93 390-97-77