Veb sayt dizayni

Veb sayt dizayni

Veb-dizayn (web disign) - bu veb-ishlab chiqish jarayoni, dasturlar va veb-saytlar uchun veb-interfeyslarni loyihalash, ishlab chiqish va loyihalashga yo'naltirilgan dizayn sohasi. Badiiy qismga qo'shimcha ravishda, veb-dizayn veb-sahifalarning mantiqiy tuzilishini o'z ichiga oladi, sayt yoki dasturni keyinchalik ishlatish qulayligi haqida o'ylaydi (mavjudligi). Agar siz saytga buyurtma bermoqchi bo'lsangiz, unda siz eng yaxshi veb-studiyani topdingiz.

Professional dizayn o'z-o'zidan yaxshi emas, lekin u sayt maqsadlariga mos kelganda. Bu nafaqat to'g'ri foydalanuvchining e'tiborini jalb qilishi, balki saqlab qolishi kerak. Odamlar odamlarni e'tiborsiz qoldiradigan dizaynlarga e'tibor bermaydilar. Ushbu maqolada biz veb-sayt dizayniga misollar keltiramiz va ushbu sohadagi so'nggi tendentsiyalar haqida gaplashamiz.

 

Foydalanish qulayligi


Foydalanish qobiliyati yuklab olish tezligidan tortib navigatsiya qulayligiga va qidirishga qadar ko'plab variantlarni o'z ichiga oladi. Biz allaqachon foydalanuvchi interfeysining veb-dizayni tamoyillari haqida yozgan edik, ammo bu erda qisqacha qisqacha:

 

O'zingizning foydalanuvchi darajangizni biling (matematik modellarni yaratishingiz mumkin bo'lgan sayt onlayn kiyim do'konining interfeysida juda katta farq qiladi).

Taniqli modellardan foydalaning (agar foydalanuvchi sayt menyusidan qanday foydalanishni tushunmasa, unda uning tarkibiga vaqt ajratishi dargumon).

Vizual ierarxiyani yarating (foydalanuvchiga eng muhimligini ko'rsating va ko'rishni osonlashtirish uchun matn bloklarini aniq ajratib oling).

Asoratlanmang (agar biror narsani qilish osonroq bo'lsa - buni bajaring).

 

Uslubning mavjudligi


Yaxshi sayt kompaniyaning mavjud marketing materiallari, korporativ ranglari va qadriyatlariga mos keladi. Shu bilan birga, unda kompozitsion qonunlar kuzatiladi va bo'sh joydan foydalanish maqsadga muvofiqdir. Bu foydalanuvchidan kerakli his-tuyg'ularni uyg'otadi: ishonchlilik, quvonch, ishonch, shafqat - kompaniyaning maqsadlariga bog'liq.

 

Masalan, Starbucks veb-sayti kompaniyaning dunyoning 67 mamlakatida sotadigan asosiy ichimlik rangi - yashil va qora ranglardan foydalangan:

Sifat haqida maslahat
  • Prospero kompaniyasi samarali natijaga erishish va biznesingizni bozorning yetakchi mavqeiga ko'tarish uchun sizning biznesingizni ilgari surish uchun marketing strategiyasi va harakatlar rejasini professional ravishda tanlaydi.

    Bog’lanish

  • Toshkent sh., Yunusobod t., Amir Temur k., 40
  • +998 93 390-97-77
  • info@prospero.uz

Bepul maslahat kerakmi?

Biz kuniga 24 soat ishlamoqdamiz!

Hozir qo‘ng‘iroq qiling +998 93 390-97-77