Kompaniya stili

Kompaniya stili

Korporativ identifikatsiya brendni rivojlantirish jarayonidagi asosiy vositalardan biridir. Korporativ identifikatsiyani rivojlantirish - bu individual uslub elementlari, rasmlar, tipografiya va tartib qoidalaridan foydalangan holda kompaniya yoki mahsulotning yagona vizual tasvirini yaratish.

Loyihani muvaffaqiyatli amalga oshirishning asosiy shartlaridan biri bu brend tanilishini ta'minlaydigan va uning raqobatdosh ustunliklarini ta'kidlaydigan korporativ identifikatsiyani yaratishdir. Depot WPF brend agentligi yangi brendlar uchun vizual identifikatsiya tizimlarini ishlab chiqadi va mavjud korporativ identifikatsiyani yaxshilaydi.

 

Belgilar va logotiplar, korporativ ranglar, shriftlar, uslublarni shakllantiruvchi elementlar korporativ identifikatsiyaning doimiyidir va brendning yagona vizual tasvirini yaratishga mo'ljallangan. To'g'ri ishlab chiqilgan korporativ identifikatsiya kompaniyaning kerakli imidjini shakllantirishga yordam beradi, mijozlar va sheriklarning sodiqligini oshiradi. Yagona korporativ uslubga ega kompaniyaning reklama kommunikatsiyalari samaradorligi sezilarli darajada oshadi.

 

 

Korporativ identifikatsiyani yaratish barcha ishlarni o'z ichiga oladi:


-  Ijodiy qism: belgi yoki logotipni yaratish, uslubni shakllantiruvchi elementlar, kompaniya shriftlari va ranglarini aniqlash va hk.;

 

-  Amalga oshirish: turli ommaviy axborot vositalarida (brend kitobi) korporativ identifikatsiyadan foydalanish bo'yicha standartlar va tavsiyalar ishlab chiqish;

 

-  Yangi korporativ identifikatorni joriy etish jarayonini qo'llab-quvvatlash.

 

 

Korporativ identifikatsiyani rivojlantirish nima?


Uslubning asosiy tarkibiy qismlari:


-  Logotip: logotipning tarkibiy echimlari, rangli fonga joylashtirish.

-  korporativ ranglar va shriftlar.

-  uslubni shakllantiruvchi grafika (naqsh, naqsh, grafik elementlar).

-  Noyob piktogrammalar, piktogramlar, infografika.

-  Korporativ rasm uslubi va rasmlarni qayta ishlashning maxsus texnikalari.

-  Mediada grafik elementlarning joylashuvi va joylashish tamoyillari.

-  Noyob bosma format. Bosib chiqarish uchun maxsus texnikalar.

-  Asosiy reklama rasmlari (Key Visual) va reklama xabarlari (Key Message).

 

 

Uslubning asosiy tashuvchilari:


-  Ish hujjatlari: tashrif qog'ozlari, blanklar, konvertlar, papka, kundaliklar, daftar.

-  Esdalik buyumlari va reklama buyumlari: qalamlar, qalamlar, beysbol qalpoqlari, futbolkalar, sumkalar, kupalar.

-  Mahsulot qadoqlash, yorliqlar, stikerlar (stikerlar) dizayni.

-  Elektron ommaviy axborot vositalari: korporativ veb-sayt, taqdimot shablonlari, elektron pochta imzosi shablonlari, ijtimoiy tarmoqlar uchun sahifa dizayni.

-  Ko'rgazma jihozlari. Reklama materiallari. POS materiallari. Ko'rgazma stendlari dizayni.

-  Reklama va marketing ommaviy axborot vositalari: marketing to'plami, mahsulotlar katalogi, broshyura, buklet, varaqalar, varaqalar.

-  Tashqi reklama: reklama taxtasi (banner), reklama taxtasi, shahar formati, ustun, xavfsizlik devori, banner belgisi, reklama afishasi.

-  Korporativ kiyim va korporativ transportni markalash.

-  Tashqi: kirish belgisi, derazalarni kiyish, ko'cha belgilari, tashqi navigatsiya tizimi.

-  Ichki makon: qabul qilish zonasi, kabinet eshigidagi plitalar, devor va zamin navigatsiya tizimi, interer dizayni elementlari.

 

Korporativ identifikatsiya qanday vazifalarni hal qiladi:


-  Korxonaning korporativ identifikatsiyasini rivojlantirish uning tan olinishini oshiradi;

tovarning nomoddiy qiymatini ko'paytirish

-  Aniq vizual tizim orqali aloqa xarajatlarini kamaytiradi

aniqlash

-  Yaxlitlikni shakllantirish orqali reklama samaradorligini oshiradi

iste'molchi ko'zidagi rasm

-  Bozorga arzon narxlardagi yangi mahsulotlarni olib kirishga yordam beradi

-  Iqtidorli kadrlarni jalb qilish uchun korporativ ruhni kuchaytiradi

 

Siz PROSPERO marketing kompaniyasida buyurtma berishingiz yoki veb-sayt orqali ariza yuborishingiz yoki quyidagi telefon orqali maslahat olishingiz mumkin: +998 97 750-75-87 Biz har qanday murakkablikdagi muammolarga individual yondashuv va professional yechimlarni kafolatlaymiz.

Korporativ identifikatsiyani ishlab chiqish qiymati brend oldida turgan maqsadlarga va tashuvchilar soniga qarab belgilanadi. Har bir mijoz uchun biz eng maqbul narx echimini ishlab chiqamiz.

Sifat haqida maslahat
  • Prospero kompaniyasi samarali natijaga erishish va biznesingizni bozorning yetakchi mavqeiga ko'tarish uchun sizning biznesingizni ilgari surish uchun marketing strategiyasi va harakatlar rejasini professional ravishda tanlaydi.

    Bog’lanish

  • Toshkent sh., Yunusobod t., Amir Temur k., 40
  • +998 93 390-97-77
  • info@prospero.uz

Bepul maslahat kerakmi?

Biz kuniga 24 soat ishlamoqdamiz!

Hozir qo‘ng‘iroq qiling +998 93 390-97-77