Veb-sayt dizayni qanday bo'lishi kerak?

Sizning veb-saytingiz dizayni mo''jizalar yaratishi mumkin - va haqiqatan ham shunday! Nima qilish kerak?Birinchidan, maqsadli auditoriyangizni o'rganishingizni tavsiya qilamiz. Siz potentsial mijozlaringizning fikrini, ularning ong osti va hissiy qarorlarni qabul qilish jarayonini tushunishingiz kerak. Ushbu bilimlarga asoslanib, xaridorlaringizga mahsulotingiz ularning hayotiga qanday mos kelishini ko'rsating. Agar siz haqiqatan ham foydali narsani taklif qilsangiz, u iste'molchilar tomonidan javob beradi, shuning uchun konvertatsiya yuqori bo'ladi.


Ikkinchidan, dizayn aniq bo'lishi kerak. Saytga kirib, odam avvalo savollar beradi:

1. bu sayt nima?
2. Aynan men izlayotgan narsami?
3. Bu erda o'zim uchun nimani foydali topsam bo'ladi?

Shuning uchun sayt dizayni sodda, tushunarli, tushunarli, aniq bo'lishi kerak, barcha savollarga darhol javob berishi kerak. Aks holda, sizning mijozingiz ketadi.
Yodingizda bo'lsin, yuqori darajadagi narsalardan foydalanmang: "eng past narxlar", "eng mazali pizza". Agar bunday ma'lumotda haqiqiy tasdiq yo'q bo'lsa, u iste'molchini faqat chetga suradi, chunki u boshqa birovning fikri qo'yishga o'xshaydi. Ammo "asl italyan retseptlari bo'yicha pizza" ko'proq ishonchli. Nima uchun? Chunki so'zlar aniqroq, shuning uchun tushunarli.


Uchinchidan, dizayn jozibali bo'lishi kerak
. Esingizda bo'lsa, birinchi taassurot qoldirish uchun faqat bitta imkoniyat bor. Sizning saytingizni baholash va u haqida fikr bildirish uchun mijozga bir soniya kerak bo'ladi. Va bu to'g'ridan-to'g'ri uning qolishi yoki ketishiga bog'liq.
Olimlar saytning qulayligi va uning tashqi ko'rinishi birinchi taassurotga sezilarli darajada ta'sir qiladi degan xulosaga kelishdi. Ko'pgina mehmonlarga uzoq, haddan tashqari yuklangan matnlar, dizaynning yomonligi, navigatsiyaning etishmasligi, sekin yuklash, doimiy ravishda paydo bo'ladigan reklamalar, yomon qidirish vositalari, kichik bosma va boshqalar yoqmaydi. Ammo saytning tajribasi bevosita mahsulot taassurotiga ta'sir qiladi.
Ammo saytni yoqtirish uchun nima qilish kerak? Vizual jihatdan oddiy va odatiy bo'lishi kerak. Odamlar u yoki bu sayt qanday ko'rinishi kerakligi to'g'risida aniq fikrga ega. Albatta, lazzatlanish kerak. Ammo agar mayiz juda ko'p bo'lsa va dizayn juda innovatsion bo'lsa, bu faqat qo'rqitadi, chunki boshqarish mexanizmi aniq emas.


To'rtinchidan, kuchli vizual ierarxiya bo'lishi kerak.
Birinchidan, qanday maqsadda sayt yaratayotganingizni va undan nimani xohlayotganingizni hal qiling. Shunga asoslanib, ma'lum qismlarni yanada muhimroq va jozibali holga keltiring (qiymat taklifi, harakatga da'vat). Sahifadagi eng yorqin narsa xaridor bosishi kerak bo'lgan joyda bo'lishi kerak.


Beshinchidan, dizayn "o'ziga qaram" bo'lishi kerak.
Agar mijoz saytda qolsa, keyingi vazifa uni saqlab qolishdir. Bir necha usullar mavjud:
1. Odamlarning fotosuratlari (bu ongli ravishda ishonchni kuchaytiradi);
2. kontrast (go'zallik salonlari, plastik jarrohlik klinikalari va boshqalar uchun "oldin" va "keyin" farqi yaxshi ishlaydi); 3. ajablanib (mijoz saytida ko'rishni kutmagan narsa qiziqish uyg'otadi);
3. yangilik (e'tiborni tortadi va ma'lumotni idrok etishni osonlashtiradi);
4. Mahsulot fotosuratlari.
Ushbu fikrga alohida e'tibor berilishi kerak. Inson o'z tanlovini birinchi navbatda hissiyotlarga asoslanib amalga oshiradi. Sizning vazifangiz - mahsulotni shunday taqdim etish, mijoz uni sevib qolishi va ma'lum bir mahsulotga egalik qilish motivatsiyaga aylanishi. Shuning uchun rasmlar chiroyli, rang-barang va har doim katta bo'lishi kerak.


Oltinchidan, bitta sahifada bitta harakat mavjud.
Har bir sahifa uchun eng kerakli harakatni aniqlang va unga dizayn tuzing. Vizual ierarxiyani yodda tutib, biz harakatni eng aniq va qulay holga keltiramiz. Potentsial iste'molchiga to'liq, batafsil ma'lumot berilishi kerak - shunda u taklif qilingan mahsulot uchun pul berishni xohlaydi. Yashirin narsa, mijoz buni amalga oshirishga tayyor bo'lganda kerakli harakatni taklif qilishdir.
Esingizda bo'lsa, so'zsiz ishontirishingiz mumkin. Albatta, bu juda katta kuch talab qiladi. Ammo bunga arziydi!

Savollaringiz bo'lsa yoki dizayn bo'yicha yordamga muhtoj bo'lsangiz, marketing kompaniyamiz sizga bizga yozish yoki qo'ng'iroq qilishda yordam beradi. Bizning Prospero marketing agentligimizga ishonishingiz mumkin, biz sizni xafa qilmaymiz!