Biznesni rivojlantirishning zamonaviy sharoitlarida Internet-marketing tovarlar va xizmatlarni ilgari surishning eng muhim uslubidir. Bu Internet foydalanuvchilarining doimiy o'sishi bilan bog'liq.

Sizning kompaniyangiz Internetda o'rnatilgan marketingga muhtoj, agar:
- Sizda tijorat loyihasi bor;
- Sizning auditoriyangiz Internetdan faol foydalanmoqda;
- Sizning kompaniyangizning sayti yarim yildan ko'proq vaqtdan beri mavjud va qidiruv tizimlari tomonidan indekslanadi;
- Sizning kompaniyangiz reklama orqali ma'lum natijalarga erishdi va siz o'zingizning mahsulotlaringiz, xizmatlaringiz yoki brendingiz haqidagi ma'lumotlarni Internetga joylashtirishdan daromadni oshirishni xohlaysiz;
-Sening loyihangiz to'lov qobiliyatiga ega auditoriya uchun mo'ljallangan.

Alohida marketing vositalaridan foydalanish: kontekstual reklama yoki seo integratsiyalashgan yondashuvdan ko'ra biznes uchun kamroq samaralidir. Keng qamrovli onlayn marketing barcha reklama kanallarini va usullarini o'z ichiga oladi.

Integratsiyalashgan Internet-marketing saytning qidiruv natijalarida tutgan o'rni haqida emas, balki havolalar haqida emas, o'zini tutish aldash haqida emas. Bu maqsadli trafik, etakchilik va sotish haqida. Natijalarni aniq o'lchash haqida.
Bu sizning biznesingiz uchun maqbul bo'lgan maqsadli trafikni olish uchun barcha vositalar va kanallardan foydalanish.
Kompleks internet-marketing quyidagilarni o'z ichiga oladi:

- bir vaqtning o'zida kompaniyaning veb-saytida ishlash;
Sayt arxitekturasini loyihalash, interfeys va dizaynni ishlab chiqish, foydalanuvchi uchun tushunarli va foydali matnlarni yozish bo'yicha ishlarni o'z ichiga oladi.

-seo-optimallashtirish
Bu qidiruv natijalaridagi pozitsiyalarni yaxshilash yoki saqlashga, joriy pozitsiyalarni kuzatishga, indeksdagi sahifalar sonini ko'paytirishga qaratilgan kompleks chora-tadbirlarni o'z ichiga oladi. Qidiruv mexanizmlarini optimallashtirish odatiy ravishda tashqi va ichki bo'linadi.

-media reklama
Internet-marketingning ushbu sohasi kompaniyani reklama qiluvchi bannerlarni uchinchi tomon saytlariga joylashtirish ishlarini o'z ichiga oladi. Bannerlarning ko'r bo'lib qolishi va reklama blokerlaridan faol foydalanilishi tufayli reklama reklamasi asta-sekin samarasiz bo'lib bormoqda
-kontekstli reklama
Bu reklama tarmoqlari (masalan, Yandex.Direct yoki Google AdWords) orqali joylashtirilgan reklama. Reklama matn va grafik banner shaklida bo'lishi mumkin.

-to'g'ridan-to'g'ri marketing
Elektron pochta xabarnomalari bilan ishlash, push-bildirishnomalar, SMS-xabarlar, xabarlarda xabar almashish. Yondashuvning mohiyati kompaniyaning oxirgi iste'molchi bilan to'g'ridan-to'g'ri aloqasida.

- Ijtimoiy tarmoqlarda hamjamiyatlar va guruhlarni rivojlantirish (SMO va SMM)
SMO - bu ijtimoiy tarmoqlar va bloglar bilan ishlash uchun veb-saytlarni optimallashtirish.
SMM ijtimoiy tarmoqlar va bloglarda maqsadli foydalanishni, brend jamoalarini rivojlantirgan holda kompaniyaning veb-saytini reklama qilmoqda.

-kontent marketingi
Bu kompaniya nomidan chiqarilgan barcha tarkib bilan ishlaydi. Kompaniyaning veb-saytida va ixtisoslashgan manbalarda blog yuritishni, sanoat va ko'ngilochar saytlardagi tashqi nashrlarni, press-relizlarni tarqatishni, kompaniyaning yuqori lavozimli mansabdor shaxslari uchun intervyularni tashkil qilishni, tarkibni reklama qilish va tarqatishni o'z ichiga oladi.

- obro'siga qarab ishlash.
Kompaniyaning Internetdagi obro'sini oshirishga qaratilgan chora-tadbirlar majmui. O'z ichiga oladi:
- Internetda brend eslatmalarining doimiy monitoringi
- Salbiy savollarga tezkor javob
Mavjud salbiy bilan ishlash: uni olib tashlash, echish yoki masalaning yuqori qismidan siljitish
- Xodimlarning bayonotlarini nazorat qiling


Bizga mas'ul marketing jarayonini topshiring va ular sizning brendingiz haqida gapira boshlaydilar !!!