Uyg’unlashgan intenet markenting

Uyg’unlashgan intenet markenting

Integratsiyalashgan yondashuv effektiv targ’ibotning barcha usullarini birlashtiradi. Biz barcha asosiy ko’rsatkichlarni yaxshilaymiz. Marketing strategiyasi marketingni to'liq tahlil qilish, aloqa vazifalarini bayon qilish va mijozlarga xizmat ko’rsatishni o’z ichiga oladi.

Integratsiyalashgan Internet-marketing nafaqat reklama qilishdan ko’ra samaraliroq. Bu, birinchi navbatda, teskari tahlil bilan ajralib turadi. Ya'ni, mijozning qiziqishi haqidagi ma'lumotlar darhol ma'lumot to’plash bilan shug’ullanadigan kompaniyani tahlil qilish doirasiga kiradi.

Ma'lumotlar har tomonlama qayta ishlanadi, tahlil qilinadi va ko’pchilik xaridorlarni qiziqtiradigan mavzular aniqlanadi. Keyin mijozni jalb qilish uchun kerakli harakatlar amalga oshiriladi. Xaridorlarni qiziqtirmaydigan sohalar saytlarning uzoq sahifalariga tushadi. Eng ko’p e'tiborni jalb qiladiganlar oldingi sahifalarga tushadi, ular ko’proq rivojlana boshlaydi, mijozlar qiziqtiradigan mavzular chuqurlasha boshlaydi, rivojlanadi, qo’shimcha maqolalar paydo bo’ladi, yangi havolalar va boshqalar.

Internet-kontentni iste'molchiga ta'sir qilish usullari har xil. Bu erda va qidiruv tizimlarini saytni optimallashtirish va mijozning e'tiborini jalb qiladigan reklama bannerlari, yashirin reklama, ijtimoiy tarmoqlarda reklama, elektron pochta marketingi va boshqa ko’plab usullar.

 

Maqsadlar boshqacha bo’lishi mumkin:

- yangi tovar yoki xizmatlarni bozorga chiqarish;

- sotishning o’sishi;

- resurslarga qatnashni ko’paytirish;

- yangi brendni targ'ib qilish, ommabopligini yoki mavjud brendga sodiqligini oshirish.

Turli reklama vositalarining o'zaro ta'sirini to'g'ri rejalashtirish eng qisqa vaqt ichida eng samarali natijaga olib keladi. Biz ko'plab sohalarda ish olib boramiz va turli mutaxassislarning sa'y-harakatlarini muvofiqlashtiramiz va istalgan vaqtda Internet-marketingning o'zgaruvchan sharoitlariga mos ravishda reklama strategiyasini o'zgartirishimiz mumkin.

 

Integratsiyalashgan Internet marketing quyidagi reklama va reklama vositalarini o'z ichiga oladi.

- Qidiruv mexanizmlarini reklama qilish (SEO);

- Kontekstli reklama;

- Veb-sayt yaratish;

- qo'nish sahifasi;

- Texnik qo'llab-quvvatlash saytlari.


Maksimal samaraga bitta maxsus vosita bilan emas, balki ularni kompleks qo'llash orqali erishiladi. Integratsiyalashgan reklama vositalarini tanlashda ko'plab omillarni hisobga olish kerak:

- mijozning biznesining o'ziga xos xususiyatlari, mijozning kasbini aniq tushunish;

- maqsadli auditoriyani va uning o'ziga xos xususiyatlarini aniqlash;

- kompaniyaning strategik maqsadlarini ta'kidlash va reklama strategiyasining biznes-rejasini tuzish.

«PROSPERO» sizning xizmatlaringiz yoki mahsulotlaringizni tahlil qilishda, maqsad va vazifalarni aniqlashda yordam beradi, bu holatda sizga kompleks yondashuv kerakmi yoki biron bir reklama kanalini qila olasizmi, qaror qiladi. Siz uchun byudjet bo'yicha istaklarni, biznesingizning o'ziga xos xususiyatlarini, maqsadli mijozlarning xususiyatlarini va ushbu loyihaning maqsadlarini hisobga olgan holda siz uchun biznes-reja tayyorlanadi.

Faqat o'rnatilgan echimlar sizning mahsulotlaringizga foydalanuvchilarning qiziqish darajasini samarali ravishda oshirishi mumkin. Bu sizga har doim mavjud bo'lgan barcha sohalarda samarali harakat qilish kerakligini anglatadi.

Bizning kompaniyamiz sizning biznesingizga yordam berish uchun yaratilgan Internet-marketing vositalarini taklif etadi.

Sifat haqida maslahat
  • Prospero kompaniyasi samarali natijaga erishish va biznesingizni bozorning yetakchi mavqeiga ko'tarish uchun sizning biznesingizni ilgari surish uchun marketing strategiyasi va harakatlar rejasini professional ravishda tanlaydi.

    Bog’lanish

  • Toshkent sh., Yunusobod t., Amir Temur k., 40
  • +998 93 390-97-77
  • info@prospero.uz

Bepul maslahat kerakmi?

Biz kuniga 24 soat ishlamoqdamiz!

Hozir qo‘ng‘iroq qiling +998 93 390-97-77