Kontekst reklamasi

Kontekst reklamasi

Kontekstli reklama - agar reklama beruvchi ushbu so'rovlarni reklama kampaniyasi sozlamalariga qo'shgan bo'lsa, foydalanuvchilarning so'roviga ko'ra ko'rsatiladigan matnli reklama. Reklamalar foydalanuvchiga u o'zi mahsulot yoki xizmatga qiziqish bildirgan va ehtimol, boshqacha qilib aytganda, savdo generatorini sotib olishga tayyor bo'lgan paytda ko'rsatiladi.

 

Sizning biznesingizni Internetda muvaffaqiyat bilan ilgariga surish uchun barcha ishlarni o'z zimmamizga olamiz.

-  3 kun ichida kontekstli reklama orqali mijozlarni jalb qilganingiz uchun siz 3 kun ichida buyurtmalarni olasiz;

-  Har bir so'rovni yig'ib olamiz. MindMapni rivojlantirish, issiq, issiq va sovuq - bu erda barcha savollar;

-  Xaridorlar o'tishmaydi. Har bir so'rov uchun barcha kengaytmali noyob reklama;

-  Konversiyani kuzatish. Faqat savdo olib keladigan so'rovlar ishlaydi;

-  Qidiruv va tarmoqlardan buyurtmalar. Biz qidiruvdan va Yandex va Google sheriklarining yuzlab saytlaridan mijozlarni jalb qilamiz;

-  Raqobatchilarni tahlil qilish. Biz bozorda mavjud vaziyatni tahlil qilamiz va USP (noyob sotish taklifi) ni ta'kidlaymiz.

 

 

Kontekstli reklama bu qidiruv va tematikdir.


Kontekstli reklama qidirish


Agar qidiruv kontekstli reklama kalit so'zlariga mos keladigan bo'lsa, qidirish kontekstli reklama eng katta qidiruv tizimlarida (Yandex, Google, Rambler, Search@mail.ru va boshqalar) yoki saytda (vertikal qidiruvlar deb ataladi) qidiruv natijalarida ko'rsatiladi.

 

Vertikal qidirish nima? Tarkibida qidirish muhim rol o'ynaydigan ixtisoslashtirilgan saytlarning katta segmenti mavjud: top100.rambler.ru, auto.rambler.ru, automobile.ru, go.km.ru va boshqalar. Bunday manbalarda qidirish muayyan mavzularda (va umuman Internetda emas, masalan, Yandeksda), ya'ni vertikalda, masalan, avtomobillar, ko'chmas mulk yoki mobil qurilmalar orqali amalga oshiriladi.

 



Tematik kontekstli reklama


Agar reklama mavzusi foydalanuvchi manfaatlariga muvofiq bo'lsa, dolzarb kontekstli reklama, reklama tizimlarining sherik tarmog'i tarkibiga kiradigan sayt sahifasida ko'rsatiladi. Tematik reklama foydalanuvchi ko'rayotgan sahifalar tarkibiga qo'shimcha ma'lumot sifatida ko'rsatiladi. Foydalanuvchi reklamalarni namoyish qilish uchun so'rov bildirmasa ham, ular hali ham uning e'tiborida (ya'ni, ular kontekstli).

 

 

Ko'rsatilgan reklama taassurotlari bir nechta texnologiyalarga asoslanib:

Kontekstli nishonlash - kontekstual tizim avtomatik ravishda sayt sahifalarini o'qiydi va sahifa tarkibiga eng mos keladigan reklamalarni namoyish qiladi.

Xulq-atvor texnologiyasi. Reklamalarni namoyish qilishda tizim foydalanuvchining Internetdagi qidirish tarixini hisobga oladi.

Remarketing. Ushbu vosita reklama beruvchilarning veb-saytlaridagi foydalanuvchi harakatlariga e'tiborni qaratadi va o'zi ko'rgan, savatga qo'shilgan va hokazo.

Kontekst tizimining Affiliate Network-da faqat tashrif buyurilgan va yuqori sifatli saytlar qabul qilinadi. Hamkorlik tarmog'iga kirish uchun ariza topshirgan har bir sayt qatnashish shartlariga muvofiqligi tekshiriladi. Reklama tizimlari, Affiliate Network-da reklamadan daromad olish uchun yaratilgan, nostandart tarkibga va saytlarga ega manbalarni qabul qilmaydi.

 

 

Asosiy kontekst tizimlari keng sheriklik sayt tarmoqlariga ega:

Yandeks.Direct tizimi -  bu Yandeks Advertising Network (YAN);

Google AdWords sistemasida -  bu Google Display Network yordamchisi (Kontekstli va displeyli reklamalar sistemasi).

Begun- Bu Begun reklama sistemasi.

Kontekstli reklama nimaga o'xshaydi?

Kontekstli reklama sarlavha, matn, havoladan (foydalanuvchi uni bosganda foydalanuvchi olinadigan sahifa) va qo'shimcha elementlardan iborat.

 

Uzoq vaqtli bahs: SEO yoki kontekstmi?


Bahs uchun haqiqiy sabab yo'q. Ha, ko'p narsa loyihaning mavzusiga bog'liq. Ba'zi hollarda, kontekst o'zini yaxshiroq ko'rsatadi, ba'zi hollarda - qidiruv tizimini reklama qilish. Eng yaxshi variant - onlayn reklama ikkala turidan foydalanish: biri boshqasiga zarar etkazmaydi. Aksincha, ular birgalikda samaradorlikni oshirishi mumkin. Qabul qilinadigan variantlar hatto cheklangan byudjet bilan ham topiladi. Masalan, mahsulot yoki xizmatga mavsumiy talabning yuqori cho'qqisida kontekstli reklama faol ravishda joylashtirilishi mumkin. SEO optimallashtirish har doim bajarilishi kerak - bu potentsial mijozlarga arzon maqsadli trafik oqimini ta'minlaydi.

Veb-sayt reklama bilan taqqoslaganda, qidiruv tizimlarida kontekstual reklama yagona asosiy farqga ega va bu aniq ortiqcha. Siz o'zingizni kuzata oladigan natijaga ko'ra reklama uchun pul to'laysiz - bu e'lonni bosish, veb-saytingizga o'tish; ya'ni haqiqatdan keyin siz to'laysiz - har bir tashrif buyurgan kishi uchun. Bu kontekstli reklama buyurtma berish foydasiga yana bir ortiqcha.

Sifat haqida maslahat
  • Prospero kompaniyasi samarali natijaga erishish va biznesingizni bozorning yetakchi mavqeiga ko'tarish uchun sizning biznesingizni ilgari surish uchun marketing strategiyasi va harakatlar rejasini professional ravishda tanlaydi.

    Bog’lanish

  • Toshkent sh., Yunusobod t., Amir Temur k., 40
  • +998 93 390-97-77
  • info@prospero.uz

Bepul maslahat kerakmi?

Biz kuniga 24 soat ishlamoqdamiz!

Hozir qo‘ng‘iroq qiling +998 93 390-97-77