Kontent marketing

Kontent marketing

Vikipediyaga ko'ra, kontent marketing - bu ishonch qozonish va potentsial mijozlarni jalb qilish uchun iste'molchilarga foydali bo'lgan ma'lumotni yaratish va / yoki tarqatishga asoslangan marketing uslublari to'plamidir. Kontent marketingi to'g'ridan-to'g'ri reklama hisoblanmaydigan, balki bilvosita, auditoriyani tarqatuvchiga o'z xizmatini tanlashga qaror qilishiga ishontiradigan yuqori sifatli, tegishli va qimmatli ma'lumotlarni tayyorlash va tarqatishni o'z ichiga oladi. Kontent marketingining afzalliklari shundaki, u auditoriya e'tiborini samarali jalb qiladi, ishonchni qozonishga yordam beradi va bozorda mahsulot yoki xizmatni beg'araz ravishda ilgari suradi.

Axborot mazmunini tarqatish usullari juda xilma-xil bo'lishi mumkin: saytlar, bloglar, ijtimoiy tarmoqlar, an'anaviy ommaviy axborot vositalari, kitoblar, jurnallar, bosma yoki onlayn yangiliklar nashrlari, byulletenlarga obuna, podkastlar, seminarlar, veb-seminarlar, konferentsiyalar, davra suhbatlari, video portallar va boshqalar. va hokazo. Ma'lumotni bepul tarqatishning maqsadi ma'lum bir mahsulot yoki xizmatlarni reklama qilish emas, balki iste'molchilarga bozorning ma'lum segmentidagi umumiy vaziyat, unda yuz berayotgan voqealar va ularni qanday hal qilish to'g'risida xabardor qilishdir. muammolarning ushbu segmentida, va ba'zida distribyutorning mahsulotlari yoki xizmatlari ushbu muammolarni hal qilishga qanday yordam berishi haqida. Kontent marketing kampaniyasini boshlaganlarning maqsadi potentsial mijozlarni xabardor qilish, o'z takliflari bilan tanishish, bozorning ushbu segmentida etakchi kompaniya imidjini yaratishdir, bunda malakali mutaxassislar iste'molchilar muammolari va ularni hal qilish usullari bilan tanishadilar. .

Kontent marketingi sizga turli maqsadlarga erishishga imkon beradi, jumladan: etakchi imidjini yaratish, to'g'ridan-to'g'ri sotishni ko'paytirish, iste'molchilarni mutlaqo yangi mahsulotlar yoki xizmatlar bilan tanishtirish va ularni bozorda ilgari surish.

"Kontent muhandisi" atamasi marketing sohasida yangi kasbni aniqlash uchun ishlatilgan, uning vakillari bozorni va mijozlar ehtiyojlarini chuqur tahlil qilish asosida ijtimoiy tarmoqlarda iste'molchilar ishonchini qozonish uchun turli xil tarkiblarni yaratadilar, optimallashtiradilar va tarqatadilar.


Kontent marketingining asosiy afzalliklari:


- Tomoshabinlar tomonidan talab qilinadigan tarkib orqali bilvosita sotish.

- Kontent marketingi bevosita brendingiz uchun ishlamaydi, lekin uni taniqli qiladi.

- Brendni reklama qilish klassik reklama usullariga qaraganda kamroq byudjet talab qiladi.

- qidiruv tizimlarini chiqarishda mavqeini yaxshilash. Ular tabiiy aloqalarni yaxshi ko'radilar!

- Qidiruv trafigi o'sishi tufayli ortib bormoqda - axir, kontent marketingi saytdagi yangi materiallar sonining doimiy ravishda ko'payishini anglatadi, bu esa reklama qilingan so'rovlar soni ko'payishini anglatadi.

- Sizning kompaniyangiz yoki brendingizning obro'si mustahkamlanadi, yuqori sifatli tarkibni yaratish sizni iste'molchilar va raqobatchilar oldida mutaxassisi qiladi.

- Kontent marketingi tabiiydir! Bu seo havolalari orqali qidiruv tizimining natijalari bosimi emas. Shunday qilib, kelajakda qidiruv tizimlari tomonidan talab qilinadigan narsa aynan shu.

Ko'rinib turibdiki, ba'zi ijobiy narsalar mavjud. Kontent marketingi ishonch, ishonchni yaratadi, bu esa o'z navbatida mijozning "qarshiligini" yo'q qiladi. Kerakli ma'lumotlar - bu mijozning ma'lum bir mahsulot yoki xizmatdan oladigan foydalari tavsifi. Tarkib Internetda "harakatlantiradi", chunki iste'molchilar o'z muammolarini hal qila oladigan ma'lumotlarni qidirmoqdalar.

Kontent marketingining 4 ta misoli


Kontent marketingining ko'plab turlari mavjud, chunki tarkib turlari ham bor - ularning barchasi haqida bu erda aytib berish juda ko'p. Biz sizni kontent marketingi bilan tanishtirmoqchimiz va sizni kontent marketingi bo'yicha fikr yuritishingizni tavsiya qilamiz, shunda atrofingizda ishlash imkoniyatlarini ko'rasiz. Tez orada sizga har kuni tarkibiy marketing sohasidagi 50 ta fikr keladi. Kontent yaratish imkoniyatlarini doimo ko'rasiz.

 Infografika;

-  Qo'llanmalar va ochilish sahifalari;

-  Podkastlar va videolar;

-  Kitoblar.

Bular tarkib marketingining bir necha misollari. Shuningdek, siz ma'lumot materiallari, elektron kitoblar, ilovalar, ommaviy nutqlar, taqdimotlar va bloglarni eslatib o'tishingiz mumkin. Bularning barchasini tarkibiy marketing maqsadlarida ishlatish haqida to'liq hajmda yozilgan.

Sifat haqida maslahat
  • Prospero kompaniyasi samarali natijaga erishish va biznesingizni bozorning yetakchi mavqeiga ko'tarish uchun sizning biznesingizni ilgari surish uchun marketing strategiyasi va harakatlar rejasini professional ravishda tanlaydi.

    Bog’lanish

  • Toshkent sh., Yunusobod t., Amir Temur k., 40
  • +998 93 390-97-77
  • info@prospero.uz

Bepul maslahat kerakmi?

Biz kuniga 24 soat ishlamoqdamiz!

Hozir qo‘ng‘iroq qiling +998 93 390-97-77