Ijtimoiy tarmoqlarda "shunchaki xabar" joylashtiradigan kunlaringiz g'oyib bo'ldi. Qidiruv tizimlarining talablari o'zgargan va endi har olti oyda veb-saytingiz tarkibini yangilash etarli emas. Har bir kompaniyaning marketing rejasi (agar sizda bo'lsa, to'g'rimi?) Majburiy tarkibiy qism bo'limini o'z ichiga olishi kerak.
Biznesdagi muvaffaqiyat nafaqat moliya va ishlab chiqarishni rejalashtirish bilan bog'liq, balki nashr etayotgan narsalaringizni boshqarishingiz kerak.

Kontent strategiyasi - tarkibni doimiy ravishda yaratish, uni turli kanallar orqali tarqatishning umumiy tushunchasi.
Kontent strategiyasi quyidagilarni belgilaydi:
- tarkibni tarqatish kanallari;
- materiallar turi va hajmi;
- har bir kanalda nashrlarning tezkorligi / tarkibni yangilash;
- tarkibiy strategiya samaradorligining metrikasi;
- natijani kuzatish uchun vositalar va boshqalar.

Kontent strategiyasining maqsadi sizning biznesingiz uchun maqsadli mijozlarga etkazadigan mazmunli, izchil, jalb qiluvchi va unutilmas tarkibni (mazmunli xabar) yaratishdir.
Bugungi olomon ommaviy axborot vositalarida sizning xabaringizni o'z vaqtida istiqbolga etkazish juda muhimdir. Biznes va iste'molchilar o'rtasidagi ushbu juda muhim aloqa nuqtalariga erishish strategiya va taktikani talab qiladi.
Kontent strategiyasini ishlab chiqqandan so'ng tarkib rejasi tuziladi.

Kontent strategiyasi quyidagilarni o'z ichiga oladi:

Maqsadli auditoriyani tahlil qilish va segmentatsiya qilish - bu sizga qaysi tarkib yaxshiroq qabul qilinishini tushunishga imkon beradi.

-Komponent tahlili - raqobatdoshlar bilan kontent marketing strategiyalari qanday muvaffaqiyatli bo'lishini, raqobatchilarning qaysi tarkibi ko'proq ijtimoiy munosabatlarni keltirib chiqarishini va qaysi mavzular yaxshiroq yoritilishini tushunish uchun kerak.

Aloqa strategiyasi - tarkibiy qism orqali mijozga sodiqlikni qanday rivojlantirish va pulga aylantirishni tushunishga yordam beradi. Bu siz (kompaniya sifatida) mijozingizga etkazadigan xabar. Aloqa strategiyasisiz tarkibga umumiy xabar bo'lmaydi va natija xiralashadi.

- Tarkibning turlari va formatlarini aniqlash. Tarkib quyidagicha bo'lishi mumkin: mutaxassis, siz o'z sohangiz bo'yicha mutaxassis sifatida ish yuritasiz; ta'lim yoki provokatsion (masalan, ko'ngilochar yoki oddiygina). Strategiya sizga kontentning qaysi turi va formatini va tinglovchilaringizdan maksimal darajada javob olish uchun undan qanchalik tez-tez foydalanishni tushunishga imkon beradi.

- Uchinchi tomon tematik saytlarida tarqatish uchun chastotani va nashr etish rejasini aniqlash.

- samaradorlikni baholash uchun o'lchovlarning joylashishi, natijalarni kuzatish vositalari.

Kontent strategiyasiz siz shunchaki yaxshi tarkibga ega bo'lasiz, lekin har doim ham eng yaxshi tarkibga ega bo'lmaysiz, ya'ni. samaradorlik kafolati bo'lmagan holda. "Xafagarchilik ikki marta to'laydi" degan maqolni eslaysizmi? Shuning uchun har qanday samarali tarkibiy marketing kontent strategiyasidan boshlanadi.
Kontent strategiyasi tarkib rejasi emas. Strategiya "biz nima qilyapmiz?" Degan savolga javob beradi, va tarkib rejasi - "buni qanday qilamiz?" Kontent rejasi tarkibiy strategiyaning bir qismidir va uning vositalaridan biridir.

Kontent marketingi orqali shaxsiy brendingizni targ'ib qilishga qaror qilgan bo'lsangiz, sizga iloji boricha samarali bo'lish uchun strategiya kerak.
Birinchidan, reklama bo'yicha global maqsad to'g'risida qaror qabul qiling. Keyin reklama qilinadigan saytlarni tanlang va har bir sayt uchun o'z oldingizga maqsad qo'ying.

Bizga mas'ul marketing jarayonini topshiring va ular sizning brendingiz haqida gapira boshlaydilar !!!