Aloqa vositalarini tanlash

 

Hozirgi vaqtda marketing kommunikatsiyalari vositalarining ko'pligi mavjud.

Yaqinda savdo-sotiqni targ'ib qilish, PR, Internet-reklama, mahsulotlarni joylashtirish va hk.

Berilgan mahsulot uchun aloqa vositasini tanlashda hal qiluvchi omil uning o'ziga xos xususiyati hisoblanadi. Ixtisoslashgan ko'rgazmalarda targ'ibot, reklama kabi aloqa siyosati vositasini qo'llash maqsadga muvofiqdir.

Bundan tashqari, ixtisoslashgan va tarmoq nashrlarida "Neft va gaz vertikal", "gaz turbinasi texnologiyalari", "neft va gaz" va boshqalar kabi mavzulardagi nashrlar iste'molchilarni korxona tomonidan ishlab chiqarilgan mahsulotlar to'g'risida xabardor qilishda muhim rol o'ynaydi, masalan, "Gaz turbine" jurnali. Texnologiyalar "sotilmaydi, faqat" Gazprom "OAJ," Surgutneftegaz "OAJ," Lukoyl "OAJ va boshqa bir qator neft va gaz kompaniyalari rahbarlari orasida tarqatiladi. Shunday qilib, ushbu bosma nashrdagi nashr, yuqori narxga qaramay, har doim maqsadli auditoriyani topadi, ya'ni bu investitsiyalarni uch baravar oshiradi.

Aloqa marketingining individual vositalari uchun strategiyani ishlab chiqish.

Oldingi bosqichda tanlangan marketing aloqalari vositalari uchun strategik echimlarni ishlab chiqish kerak. Turidan qat'iy nazar, har bir vosita uchun iste'molchilarga xabarni ishlab chiqish, iste'molchilarni rag'batlantirish va xabarni etkazish kanallari va vositalarini tanlash muhimdir.

Reklama strategiyasi - bu reklama murojaatining noyob taklifini va uni reklama tarqatish usullari orqali iste'molchiga etkazish jarayonini o'z ichiga olgan (axborot mohiyati) ijodiy usullar majmui.

Iste'molchiga murojaat tushunchasini ishlab chiqish

Maqsadli auditoriyaga murojaat quyidagi tarkibiy qismlar asosida shakllantiriladi: apellyatsiya mazmuni, murojaat mantig'i va murojaat shakli. Reklama xabarini ishlab chiqishda ma'lumot zarur:

Oldingi ma'lumotlar (dastlabki ma'lumotnomalar, ilgari nashr etilgan materiallar, kataloglar, texnik hujjatlar va boshqalar);

Mahsulot haqida ma'lumot (afzalliklari va kamchiliklari, foydalanish shartlari, u qanday ishlaydi, qanchalik samarali va tejamkor, talablarga javob beradigan va boshqalar);

Kompaniyadagi murojaat mazmuni - "Bizni tanlang va biz eng zo'r ekanligimizga ishonch hosil qiling" va bilinçaltida - "Bilasizmi, biz bilan ko'proq pul topish osonroq."

Ishlash mantig'i - 30 yildan ortiq vaqt davomida neft va gaz sanoati uchun uskunalar ishlab chiqarishda etakchi bo'lgan kompaniya sizning kompaniyangizga nimani kerakligini aniq biladi: sizga xotirjamlik va ishonch kerak, sizning kompaniyangiz munosib jihozlarga muhtoj.