Poligrafik dizayn

Poligrafik dizayn

Bosib chiqarish dizayni - bu bosma mahsulotni tasvirlash usullari va tamoyillari to'g'risida keng bilim. Albatta, uning ahamiyati shubhasizdir. Matbaa sanoati mavjud bo'lgan davrda yaratilgan texnologiyalar, texnikalar va qoidalar iste'molchilarni hissiyotlariga aniq ta'sir ko'rsatadigan mahsulotlarni yaxshi namoyish etish imkoniyatini beradi. Bosib chiqarish dizayni juda ko'p ijobiy tomonlarga ega bo'lsa-da, uning bitta jiddiy kamchiliklari bor: bu bilim sohasi shu qadar kengki, bu haqda qandaydir g'oya yaratish uchun qaerdan boshlash kerakligi aniq emas. Ushbu maqola ushbu to'siqni bartaraf etishga qaratilgan va o'quvchini matbaa dizaynining asosiy printsiplari va qoidalari bilan tanishtiradi.



POLIGRAFIK DIZAYNNI QANDAY KO'RINISHGA EGA?



Reklama va bosma mahsulotlarning dizayni - bu grafik dizaynning kichik turlari bo'lib, uning asosiy vazifasi kelajakdagi mahsulot uchun materiallar yaratishdir. Ko'p hollarda tayyor mahsulot qog'ozda taqdim etiladi. Reklama maqsadlaridan tashqari, matbaa dizayni bosma ommaviy axborot vositalarida keng qo'llaniladi, shuning uchun uni qo'llashning to'rtta yo'nalishi mavjud:

 

- ommaviy reklama;

- bosma mahsulotlarni reklama qilish;

- ko'p sahifali mahsulotlar;

- davriy nashrlar.

 

Bosib chiqarish dizayni doiralari


Ommaviy reklama

 

- Matbuot

- Tashqi reklama (reklama taxtasi)

 

Reklamalarning bosma mahsulotlari


- varaqa

- Buklet

- Kalendarlar

 

Ko'pvaraqali mahsulotlar


- Broshyura

- Katalog

- Kitob

 

Davriy nashrlar


- Gazeta

- Jurnal

- Korporativ nashr

 

Bosib chiqarish dizaynining vazifasi


Dizaynni bosma ommaviy axborot vositalarida his qilish qulayligini ta'minlaydigan tarzda tuzing. Grafik dizayner tayyor sxemani qaysi mediada taqdim etilishini, tayyor mahsulot chiqarilishidan oldin qanday jarayonlarni boshidan kechirishini bilishi kerak.

 

Rangni idrok qilish


Bosib chiqarish dizaynida nozik rang soyalarini to'g'ri uzatish muhimdir. WYSIWYG usuli bu erda mos emas. Turli xil uskunalarda bosilgan bosma mahsulotlar bosib chiqarish usuli va ishlatilgan siyoh va bosilgan materialning xususiyatlari tufayli ranglarda farqlanadi. Tayyor mahsulotning rangi idrok etilishi standartga iloji boricha yaqin bo'lishi uchun ular ranglarni tekshirishni amalga oshiradilar yoki bosib chiqarish jarayonini nazorat qiladilar.

 

Joylashtirish xususiyatlari


Tajribali matbaa dizayneri, dizaynni boshlashdan oldin, bosmaxonadan texnik talablarni so'raydi. Aksariyat jurnallar, shuningdek, o'zlarining reklama tartiblariga qo'yiladigan talablarni ham taqdim etadilar. Masalan, rastrli sxemalarga qo'yiladigan talablar quyidagicha ko'rinishi mumkin: “o'lchamlari - 300 ppi; rangli model - CMYK; fayl formati - TIFF; saralashlar (bleed) tezligi - 3 mm. "

 

Ishbilarmonlik raqobati kuchaygan asrimizda reklama va reklama dizaynisiz amalga oshirish mumkin emas. Va reklama bosma dizayni bu erda hal qiluvchi rol o'ynaydi. Bizning yosh dizaynerlar jamoamiz boy ijodga va ijodga chanqoqdir! Biz uchun standartlar yo'q, biz yoshmiz va g'oyalar, ijodiy kuchlar va rejalarga to'lamiz, lekin ayni paytda bizda asosiy narsa bor - ko'p yillik tajriba va bilim. PROSPERO bilan bog'laning va sizning reklamangiz e'tiborga olinmaydi!

Sifat haqida maslahat
  • Prospero kompaniyasi samarali natijaga erishish va biznesingizni bozorning yetakchi mavqeiga ko'tarish uchun sizning biznesingizni ilgari surish uchun marketing strategiyasi va harakatlar rejasini professional ravishda tanlaydi.

    Bog’lanish

  • Toshkent sh., Yunusobod t., Amir Temur k., 40
  • +998 93 390-97-77
  • info@prospero.uz

Bepul maslahat kerakmi?

Biz kuniga 24 soat ishlamoqdamiz!

Hozir qo‘ng‘iroq qiling +998 93 390-97-77