Brendbuk yaratish

Brendbuk yaratish

Uni ishlatish bo'yicha batafsil qo'llanma, tovar brendbukini samarali yaratishda, xatolardan qochishga yordam beradi. PROSPERO marketing kompaniyasi uning rivojlanishiga alohida e'tibor beradi.

Tovar kitobi - bu brendning o'ziga xos "bibliya" si, bu brend, uning vazifasi, afsonasi, joylashuvi, mahsulotni markalashga qo'yiladigan talablar, reklama va reklama materiallari, bo'shliqlar va boshqa har qanday tovar tashuvchilar haqida to'liq ma'lumot to'plamidir.


Tovar kitobi brendning sifatini nazorat qilishning kuchli vositasi bo'lib, uning o'zgarmasligini va tan olinishini va natijada raqobatdoshligini kafolatlaydi.

 

Brend kitobini yaratish - bu brend rivojlanishining so'nggi bosqichlaridan biri bo'lib, natijada PROSPERO mutaxassislari noyob qiymatga ega bo'lgan hujjatlar to'plamini yaratadilar. Tovar kitobini sinchkovlik bilan o'rganish uning brend bilan ishlashda universal va samarali vosita bo'lishini ta'minlaydi.

 

Tovar kitobi - bu kompaniyaning asosiy ichki ma'lumotlarini o'z ichiga olgan rasmiy ichki korporativ hujjat. Tovar kitobi, shuningdek, brendning Injili deb ataladi, chunki unda kompaniyaning qadriyatlari, vazifasi va falsafasi tavsifi mavjud. Bundan tashqari, tovar kitobida brendni aniqlash strategiyasi, iste'molchilar bilan aloqa tushunchasi va kompaniya mafkurasi tasvirlangan. Tovar kitobining asosiy vazifasi - kompaniya haqidagi ma'lumotlarni tizimlashtirish.

 

Brandbook bu nafaqat kompaniyaning marketing bo'limi, balki barcha ishchilari uchun ish stoli qo'llanmasi. Tovar kitobi tufayli ular asosiy narsa - brendning vazifasi haqida aniq tasavvurga ega. Shunday qilib, har bir xodim brendning vazifasini amalga oshirish uchun kelishilgan harakatlarni amalga oshiradi. Tovar kitobining mavjudligi brend dinini yaratish va kuchli korporativ madaniyatni yaratish uchun zarur shartlardan biridir.

 

Ko'pincha kichik kompaniyalarda brend kitobining bo'limlari orasida ko'rsatma mavjud. Biroq, qo'llanma brendning korporativ identifikatsiyasining asosiy elementlaridan (logotip, rang kombinatsiyasi va boshqalar) turli reklama vositalarida foydalanishga ko'rsatma bo'lgan alohida hujjatdir. Brendning vizual atributlari atrofidagi tartibsizlik ko'pincha dizaynerlarga to'sqinlik qiladi. Shu sababli, birgalikda yig'ilgan vizual madaniyat marketing faoliyati samaradorligini oshiradi.

 

 

Brendbukni rivojlantirish maqsadlari


Tovar kitobini ishlab chiqishda asosiy savollarga javob berish kerak:


Tovar o'z haqida nimani bildiradi?

Kim uchun yaratilgan?

Uning vazifasi nima?



Shundan kelib chiqqan holda, biz brendlar kitobini yaratishda quyidagi maqsadlarni ajrata olamiz:



-  bitta hujjatda tovar haqidagi ma'lumotlarni tizimlashtirish;

 

-  xodimlarga brendning maqsadlari va uning vazifasi haqida ma'lumot berish;

 

-  marketing faoliyati samaradorligini oshirish;

 

-  imidjni yaratish va brend obro'sini boshqarishda yordam berish;

 

-  korporativ identifikatsiya elementlarini qo'llashni standartlashtirish.

 

 

Brandbuk dizayni asoslari


Tovar kitobi asosan ichki korporativ foydalanish uchun mo'ljallanganligi sababli, uni ishlab chiqarish jarayonida brendning asosiy maqsadlari va vazifalariga, uning dunyo missiyasiga e'tibor qaratish lozim. Ushbu "Bibliya" ni o'qib chiqqandan so'ng, xodimlar brend va uning falsafasi haqida ko'proq ishtiyoqli bo'lib, brendning vazifasini o'zlariga aylantiradilar.



Tovar kitobi o'nlab yillar davomida kompaniyaning rivojlanishi uchun vektor sifatida ishlatiladi. Shuning uchun, u bozorning mumkin bo'lgan o'zgarishini hisobga olgan holda, tovarni rivojlantirish bo'yicha umumiy strategiyani iloji boricha aniqroq tavsiflashi kerak.



Tovar kitobini tuzishda bo'lim boshliqlari va kompaniyaning ijrochi direktori ishtirok etishlari kerak. Ular boshqalarnikidan yaxshiroq brendni rivojlantirish istiqbollarini ko'rishadi va ularni boshqa xodimlarga etkazishlari kerak.

 

Tovar brendbukida nimalarni o'z ichiga olishi zarur 


Brend kitobida quyidagi ma'lumotlar bo'lishi kerak:


1. targetli auditoriyaning xususiyatlari va xususiyatlari;


2. tovar tushunchasi;


3. kompaniyaning korporativ identifikatori;


4. brendni reklama kontseptsiyasi (barcha reklama xabarlari, reklama uchastkalarining rasmlari);


5. kompaniyaning korporativ uslubi, kompaniya ichidagi aloqa.


Musobaqadan ajralib turing. Zamonaviy dunyoda kasbiy faoliyatda band bo'lmagan bo'shliqlar deyarli yo'q, bu barcha sohalarda raqobat yuqori ekanligini anglatadi. Tovar kitobingiz biznesni kuchli qo'llab-quvvatlaydi va raqobatdosh kompaniyalarga qaraganda yaxshi taassurot qoldiradi. Shuning uchun sizning brendingizning korporativ identifikatori yuqori sifatli bo'lishi va raqobatchilar orasida ajralib turishi kerak.

 

Maxsus brend kitoblarini ishlab chiqish muhimligini qadrlamang. Bu eng kichik tafsilotlar bilan o'ylab topilishi kerak va siz uchun nafaqat kelgusi yillarda, balki uzoq kelajakda ham ishlaydi. Professional tanlangan korporativ identifikatsiya aniq tarkibga ega, uning barcha elementlari uyg'unlashtirilgan va mijozlarni siz bilan hamkorlik qilishga chorlaydi. Sizning korporativ brendingiz raqobatdan ajralib turishi va sizni ulardan boshqalardan ajratib turishi kerak.

 

Samarali brendlar kitobiga buyurtma berish yoki uning aniq narxini va sarflanish vaqtini bilish uchun siz elektron pochta orqali xabar yozishingiz yoki qo'ng'iroq qilishingiz kerak

Sifat haqida maslahat
  • Prospero kompaniyasi samarali natijaga erishish va biznesingizni bozorning yetakchi mavqeiga ko'tarish uchun sizning biznesingizni ilgari surish uchun marketing strategiyasi va harakatlar rejasini professional ravishda tanlaydi.

    Bog’lanish

  • Toshkent sh., Yunusobod t., Amir Temur k., 40
  • +998 93 390-97-77
  • info@prospero.uz

Bepul maslahat kerakmi?

Biz kuniga 24 soat ishlamoqdamiz!

Hozir qo‘ng‘iroq qiling +998 93 390-97-77