1 Nima uchun sizga strategiya kerak?

Onlayn biznes - xaridorning ishonchi, e'tibor va hamyon uchun doimiy kurash. Aslida, bu turli korxonalarning marketing strategiyalari o'rtasidagi raqobat. Keyinchalik muvaffaqiyatli ish sxemasini ishlab chiqqan va uni amalga oshirgan kishi g'olib hisoblanadi.

Puxta ishlab chiqilgan marketing strategiyasiga ega bo'lgan biznes tartibsiz ravishda reklama qilinadigan raqobatchilardan 3 ta ustunlikka ega bo'ladi:

Vaqtni tejash - har bir reklama kanali va sayt, kompaniyaning individual xususiyatlarini hisobga olgan holda ataylab tanlanadi. Aksariyat hollarda, bu dastlab marketingning keyingi harakatlari uchun umumiy vektorni muvaffaqiyatli o'rnatishga imkon beradi. Shunga ko'ra, "o'zgartirishlar", tasdiqlashlar, "ishga tushirish" soni sezilarli darajada kamayadi. Tadbirkor o'z biznes maqsadlariga tezroq erishadi.

Pulni tejash - birinchidan, bir xil muvaffaqiyatsiz tanlangan reklama kanallarida mablag 'yo'qolmaydi, ikkinchidan, siz bir xil "o'zgartirishlar" va "sinovlar" uchun pul to'lamaysiz.

Nazoratni soddalashtirish - sizning ko'zingiz oldida aniq ish sxemasi mavjud bo'lsa, vaziyatni boshqarish osonroq bo'ladi, qaysi bosqichda xatolarga yo'l qo'yilganligini aniqlash. Shunga ko'ra, buning uchun javobgar shaxsni aniqlash osonroq.

Boshqacha aytganda, marketing strategiyasiga ega bo'lish biznesning muvaffaqiyatga erishish imkoniyatini sezilarli darajada oshiradi.

2 Strategiyani yaratishda e'tiborga olinadigan narsalar

Marketing strategiyasi dastlabki tahlil natijalari asosida ishlab chiqiladi. Quyidagi kabi omillarga asoslanish kerak.

Biznes maqsadlari - qanday maqsadlarga erishishni aniq bilishingiz kerak. Rossiyada o'z brendingiz haqida xabardorlikni oshirish va har 3 oyda har biri 500 rublgacha bo'lgan 1000 ta sovg'ani olish - turli maqsadlar. Ularning yutuqlarini birlashtirish mumkinligi haqiqat emas.

Shuning uchun bizning savdo menejerimiz har doim mijoz bilan Internet-marketing yordamida nimaga erishmoqchi ekanligi haqida aniq savol bilan suhbatni boshlaydi. E'lon qilingan biznes maqsadlari asosida oshkora KPI tanlanadi, bu kelajakda Xaridorga biz ishlab chiqqan strategiyaning samaradorligini va uni amalga oshirishdagi ishlarning sifatini baholashga imkon beradi.

Raqobatchilarning tahlili - Kutilayotgan reklama yutuqlarining diagrammasini chizishdan oldin, siz raqobatchilaringizni sinchkovlik bilan o'rganishingiz kerak. Ularning siz bilan bir xil "vazn toifasida" bo'lishi juda muhimdir. Yaqindan tekshirish natijasida sizning qo'shimcha raqobatdosh ustunliklaringiz paydo bo'lishi mumkin.

Masalan: sizda juda kam ish qiladigan eski ishonchli blog saytingiz bor va bozorda asosiy raqib juda yaqinda. Bunday holda, siz birinchidan, qidiruv natijalarida ustunligingizni birlashtirishingiz mumkin, ikkinchidan, reklama jarayonida siz ko'p tajribaga ega ekanligingizni ta'kidlashni boshlashingiz mumkin.

Talabni tahlil qilish - hosil bo'lgan talabning mavjudligi yoki yo'qligi mutlaqo boshqa reklama kanallari va platformalaridan foydalanishni anglatadi. Agar sizda arzon monopol mahsulot bo'lsa va oyiga kamida bir necha yuz kishi uni maqsadli ravishda qidirsa, ochilish sahifasini yaratib, iliq va issiq so'rovlar uchun kontekstual reklama qilishni boshlash kerak bo'lishi mumkin.

O'z navbatida, agar sizning mahsulotingiz yoki xizmatingiz Internetda izlanmasa va maqsadli auditoriyaga sizning taklifingiz yordamida ularning muammolarini hal qilishning imkoniyati haqida ma'lumot etkazishingiz kerak bo'lsa, unda siz ommaviy axborot vositalarida reklama, ijtimoiy tarmoqlarda reklama va hokazolarni ko'rib chiqishingiz mumkin.

Agar B2C segmentini (biznesni yakuniy iste'molchi) vakillariga yo'naltirmoqchi bo'lsangiz, segment - bu bitta narsa, agar B2B (biznesdan biznesga) yo'naltirish bo'lsa. Segmentning o'ziga xos xususiyatlari potentsial mijozlarning xulq-atvorini va shuning uchun reklama kampaniyalarining xususiyatlarini belgilaydi.

3 Marketing strategiyasiga nimalar kiradi

Har qanday marketing strategiyasida mavjud bo'lishi kerak bo'lgan elementlar mavjud. Mana ular:

Bosqichlar va byudjet - Siz boshidanoq marketingga qancha pul sarflashga tayyor ekanligingizni tushunishingiz kerak. Uy qurayotganda, siz poydevor qo'yib, bir necha yil ichida qurilishga qaytishingiz mumkin. Internet-marketingda bu har doim ham mumkin emas. Ba'zan sezilgan kechikish oldingi harakatlarning ma'nosiz bo'lishiga olib keladi.

Masalan, siz juda ko'p miqdordagi iliq to'plamlarni to'plashingiz mumkin, ammo ularni o'z vaqtida chaqira olmaysiz. Vaqt o'tishi bilan to'plangan ma'lumotlar bazasining ahamiyati kamayadi.

Internet-marketingda siz bir necha qadam oldinda bo'lishingizni o'ylashingiz kerak. Yaxshi ishlab chiqarilgan smeta bunday prognozlashning ajralmas qismi hisoblanadi.

Reklama kanallari va platformalari - hech bo'lmaganda quyidagi talablarga javob beradi:

1) Etarlicha yoritishni ta'minlang - masalan, so'rovlar bo'lmaganda, kontekstli reklama uchun ko'p kuch sarflashning ma'nosi yo'q;

2) iqtisodiy jihatdan tejamkor. Masalan, SEO - reklama har doim ham oqlanmaydi. Agar siz mangostenni konservalash bilan shug'ullanadigan yirik kompaniyalar rahbarlari uchun seminarlar o'tkazsangiz, agentlikdan munosib tashrif buyuradigan vizitka saytiga buyurtma berish va savdo xatlaridan foydalanish, qo'ng'iroq qilish, pochta orqali yuborish va hatto tematik tadbirlarda ishtirok etish orqali maqsadli auditoriya vakillariga to'g'ridan-to'g'ri murojaat qilish osonroq.

3) Ular biznes maqsadining o'ziga xos xususiyatlariga mos keladi - masalan, biz bir vaqtlar bitta stilist uchun ochilish sahifasini ishlab chiqishdan bosh tortgan edik, chunki u o'zining shaxsiy brendi haqida xabardorlikni oshirishni istayotganini tushungan edik. Qo‘shilish sahifasi