2004 yilda yaratilganidan atigi 12 yil o'tib, Facebook bugungi kunda 1,2 milliarddan ortiq foydalanuvchilarga ega bo'lgan dunyodagi eng katta ijtimoiy tarmoq hisoblanadi. Ehtimol, bu biznes uchun marketing strategiyasining bir qismi sifatida ushbu kanal orqali ishlash foydasiga jiddiy dalillardan ko'proqdir. Agar siz juda yaxshi mahsulotni sotayotgan bo'lsangiz ham, sizning maqsadli auditoriyangiz ushbu ijtimoiy tarmoqda mavjud bo'lishi mumkin.
Dunyodagi eng katta ijtimoiy platformalar orasida Facebook eng katta reklama imkoniyatlarini taklif etadi. Korxona egasiga auditoriya bilan samarali hamkorlik qilishga imkon beradigan bir qator reklama echimlari taklif etiladi.

Facebook-ni maqsadli reklama sohasida trendetter deb hisoblash mumkin. U birinchi bo'lib yangi funktsiyalarni taqdim etadi va hamma boshqalar nusxalarini olishadi. Va boshqa ijtimoiy tarmoqlar yangi vositalarni sinab ko'rish va disk raskadrovka qilishda siz uni Facebook-da allaqachon ishlatishingiz mumkin.

Facebookda har oyda 2 milliard faol foydalanuvchilar bor va siz ehtimol o'zingizning biznesingizni rivojlantirish uchun Facebook reklamalaridan foydalanishni o'ylayotgan bo'lsangiz kerak. Quyida Facebook-da reklama ijtimoiy tarmoqlar orqali boshlash va yangi o'sish imkoniyatlarini izlash uchun aqlli tanlov bo'lishining sabablari ro'yxati keltirilgan.

Facebook-da maqsadli reklama afzalliklari

Facebook auditoriyasi
Aytib o'tilganidek, har oy Facebook-dan ikki milliarddan ortiq kishi foydalanadi. Bu sizning hozirgi mijozlar, yangi mijozlar va sizning kompaniyangiz yoki tashkilotingizga qiziqqan odamlarga murojaat qilish imkoniyatiga ega bo'lishingizni anglatadi.

Muayyan maqsadlar uchun reklama moslashuvi
Facebook turli xil reklama maqsadlarini taklif qiladi, shuning uchun sizning ehtiyojlaringiz va biznes maqsadlaringizga mos keladigan variantlarni tanlashingiz mumkin. Har doim kompaniyangizning aniq maqsadlariga erishishga yordam beradigan reklama maqsadlarini tanlang. Turli xil vazifalarni bajarish uchun optimallashtirilgan maqsadlar mavjud - bu postga bo'lgan qiziqishni oshirish, odamlarni saytingizga yo'naltirish yoki etakchalarni topish.

Budjetdan oqilona foydalanish
Siz o'zingizning imkoniyatlaringizga qarab reklama maqsadlarini tanlashingiz va kompaniyangizning ehtiyojlaridan kelib chiqqan holda shaxsiy byudjetingizni belgilashingiz mumkin, shuningdek, moliyaviy ahvolingizga qarab o'z byudjetingizni o'zgartirishingiz, reklamalarni namoyish qilishni to'xtatib qo'yishingiz yoki to'xtatishingiz mumkin. Rejalashtirilmagan xarajatlardan qo'shimcha himoya qilish uchun siz hisobni sarflash limitini o'rnatishingiz mumkin.

Turli xil ijtimoiy tarmoqlarning reklamalaridan foydalanish
Facebook reklama turli xil ijtimoiy platformalarga birlashtirilgan. Facebook-da reklama yaratganingizda, siz ularni News Feed-dan tashqarida ko'rsatishingiz mumkin. Qaerda va qanday reklamalarni yaratishingizga qarab, siz ularni Instagram, Messenger va Auditoriya tarmog'iga joylashtirishingiz mumkin. Bu shuni anglatadiki, sizning reklamangiz ham odamlarga, ham Facebook-da, umuman boshqa saytlarda va boshqa ilovalarda odamlarga murojaat qila oladi.

Maqsadlash imkoniyatlari
Facebook reklamalari odamlarning joylashuvi, yoshi, jinsi, xulq-atvori, qiziqishlari, aloqalari yoki demografiyasiga qarab yo'naltirilishi mumkin. Bundan tashqari, shunga o'xshash auditoriyalar kabi maqsadli vositalarni yanada ko'proq ishlatishingiz mumkin, ular sizning kompaniyangiz bilan allaqachon ishlaydigan odamlarga o'xshash odamlarga murojaat qilish imkoniyatini beradi.

Reklama ijodiy variantlari juda ko'p
Facebook reklamalarida videolar, rasmlar, slayd-shoular, karusellar, axlat qutilari yoki rasmlar bo'lishi mumkin. Faqat sizning brendingiz va tinglovchilaringizga mos keladigan ijodiy tanlovni tanlashingiz kerak.

Bizga mas'ul marketing jarayonini topshiring va ular sizning brendingiz haqida gapira boshlaydilar !!!