O'z biznesingizni rivojlantirmoqchimisiz? - Google Ads Search Search-dan foydalaning!
Reklama (ilgari AdWords deb nomlanuvchi) bu kontekstual, asosan qidiruvga asoslangan reklama xizmati bo'lib, foydalanuvchilarga qulay interfeys va samarali reklama xabarlarini yaratish uchun ko'plab vositalarni taqdim etadi. Reklama - bu Google'ning eng yirik reklama loyihasi va kompaniyaning asosiy daromad manbai.

Google qidiruv tizimidagi reklamalar yuqorida, pastda yoki qidiruv natijalarining yon tomonida paydo bo'lishi mumkin.
Yuqori martabali reklama qidiruv natijalari ustidagi birinchi sahifaning yuqori qismida paydo bo'ladi. Bu sizning kalit so'zingizning sifati va bitta bosish narxiga bog'liq. Reyting qanchalik baland bo'lsa, reklamangizning holati shunchalik yuqori bo'ladi. Bu erda to'rttagacha e'lonlar joylashtirilgan.
Sahifaning pastki qismida uchta tagacha reklama joylashtirilgan.

Google reklamalarining afzalliklari

Reklama Google qidiruv tizimida o'xshash mahsulotlar yoki xizmatlarni qidirayotgan yoki sizning biznesingizga tegishli saytlarni ko'rib chiqayotgan foydalanuvchilarga reklamalarni namoyish etishga yordam beradi. Shuningdek, reklama Google va uning hamkorlarining veb-saytlarida namoyish etilishi mumkin.
Siz o'z reklamangizni aniq ko'rsatadigan joyni tanlaysiz: ma'lum bir saytlarda, ma'lum bir mamlakatda, shaharda yoki hattoki ma'lum tuman va ko'cha foydalanuvchilarida.
byudjetni boshqarish. Reklama taassurotlari uchun emas, balki sekin urish uchun to'lang, ya'ni foydalanuvchi sizning reklamangizni bosganda to'lov amalga oshiriladi. Google Ads savdolarni taklif etadi. Xarajatlarning majburiy minimal darajasi yo'q. Siz har doim reklamalaringiz qanchalik samarali ekanligini bilib, kelajakda ushbu ma'lumotlardan foydalanishingiz mumkin.
Siz reklama kampaniyasining samaradorligini hisobotlardan foydalangan holda tahlil qilishingiz va yangi mijozlar qayerdan kelishini, ular kimligini va hokazolarni tushunishingiz mumkin. Google Ads interfeysida siz reklamaingizni yaxshilaydigan va shu bilan mijozlar oqimini ko'paytiradigan vositalarni topasiz.

Oddiy Google Ads reklamasini yaratish uchun odatda 30 daqiqadan kam vaqt ketadi. Reklamani joylashtirish jarayoni 8 bosqichda amalga oshiriladi.
1-qadam: Reklama beruvchi birinchi navbatda Google Ads-da hisob yaratishi kerak

2-qadam: Keyin reklama beruvchidan manzilni (mamlakat, viloyat, shahar), potentsial mijozlarning tilini va demografik ko'rsatkichlarni (yoshi va jinsi) tanlash orqali maqsadli auditoriyani (ya'ni maqsad) tanlashni so'raladi.

3-qadam: Uchinchi bosqichda siz reklama kampaniyasining byudjetini belgilashingiz kerak.

4-qadam: to'rtinchisi - reklama xabarida CPC-ni o'rnatish

5-qadam: Beshinchi bosqich to'g'ridan-to'g'ri reklama yaratishga bag'ishlangan, buning uchun siz 2 sarlavhani kiritishingiz, reklama mahsulotida qisqacha tavsiflashingiz va veb-sahifaning manzilini ko'rsatishingiz kerak.

6-qadam: Oltinchi bosqichda, reklama beruvchidan foydalanuvchining qidiruv so'rovida foydalanilganda reklama joylashtirilishini ko'rsatadigan kalit so'zlarni tanlash so'raladi.

7-qadam: Keyin siz qo'shimcha reklama turlarini yaratishingiz mumkin, shundan so'ng Ads eng samaralilarini tanlab oladi.

8-qadam: Oxirgi bosqichda reklama beruvchiga to'lov usulini tanlash va to'lov haqidagi ma'lumotlarni kiritish kerak.

Google Ads qidiruv reklamasi Internetda reklama qilishning asosiy va eng kuchli usullaridan biri bo'lib, asosiy afzalligi shundaki, qidirish reklamasi sizning biznesingizni buyurtma berishga tayyor bo'lgan etuk xaridorlarga olib boradi. Buni faqat reklama beruvchini taklif qiladigan narsalarni qidiradiganlar ko'rishadi. Qidiruv reklama xizmatidan foydalanish sizga yangi mijozlarni ishga tushirishning birinchi kunida olish imkonini beradi va ushbu kanalning samaradorligi eng yuqori ko'rsatkichlardan biridir.

Bizga mas'ul marketing jarayonini topshiring va ular sizning brendingiz haqida gapira boshlaydilar !!!