Instagram - bu sizning brendingizni taniqli qilish, biznesni rivojlantirishga yordam berish va yangi mijozlarni jalb qilish uchun nisbatan oson va arzon bo'lgan samarali vosita va reklama uchun maqbul platformani taqdim etadi. Bugungi kunda, ko'pincha katta muvaffaqiyat tarixi ijtimoiy tarmoqdan boshlanadigan holatlar mavjud. Nega o'z imkoniyatingizdan foydalanmaysiz?

Instagramdagi maqsadli reklama nima
Instagram-ni maqsad qilish - bu xabarni yangiliklar lentasida yoki reklama o'rnatish paytida segmenti aniqlanadigan foydalanuvchilarning hikoyalarida tarqatish orqali e'lonni targ'ib qilishning rasmiy usuli.

Kompaniyalar o'zlarini e'lon qilishlari va o'z xizmatlarini targ'ib qilishlari uchun ko'pchilik bloggerlar tomonidan reklama qilingan reklama va ijtimoiy tarmoqlardan foydalanadilar. Ammo reklama yaratishda diqqatni ijodkorlik bilan jalb qilish va qonun va ijtimoiy tarmoq qoidalari doirasida hamma narsani qilish muhimdir.

Muvaffaqiyat siri bu ijodkorlik, oddiy ko'rinadigan vazifalarni hal qilishda noan'anaviy yondashuv. Barchaga tanish bo'lgan mahsulotni yorqin va g'ayrioddiy tarzda taqdim etish muhimdir. Bu qiziqarli video, g'ayrioddiy fotosuratlar bo'lishi mumkin. Asosiysi, stereotiplarga amal qilish emas, balki odatiy xitoycha kostyumni boshqa hech kim qilmagan tarzda taqdim etish.


Instagramdagi maqsadli reklama afzalliklari
1. Kam narx
Ha, kichik investitsiya uchun siz ozgina natijalarga erishasiz.

2. Maqsadli auditoriyangizga aniq urish.
Bitta saytdagi ko'p millionli auditoriya bu reklama beruvchilar va maqsadli auditoriya uchun katta yutuqdir. Bundan ham muhimrog'i, u Internet-do'konni sotib olishga tayyor va biznes hisoblariga faol obuna. Bu haqda statistika xabar bermoqda.

3. Tezlik.
Blogerda band bo'lish jadvali bormi? Bir necha kun davomida javob bermaydigan omillar? Siz mo'ljal olish haqida qayg'urmaysiz. Siz e'lonni istalgan vaqtda, tom ma'noda 30 daqiqada ochishingiz mumkin (agar tayyor materiallar mavjud bo'lsa). Va sizning reklamangiz allaqachon natijalarni (agar to'g'ri sozlangan bo'lsa) etkazishi mumkin. Bir necha hafta kutish bilan pastga. Siz bu erda va hozirda tezkor trafikni berasiz.

4. Natijaning doimiyligi.
Agar siz maqsadli reklamalardan natijalarni olsangiz. O'sha hafta haftadan boshlab ular taxminan bir xil bo'ladi, siz shunchaki e'lonlarni to'g'rilashingiz, rasmlar va matnlarni qo'shishingiz kerak. Shunday qilib, tomoshabinlar buni yangilik sifatida qabul qilishadi.

5. Reklama foydalanuvchiga etkazilishi.
Maqsadli reklama orqali xizmat ko'rsatish orqali siz 100% auditoriyangizga ko'rinasiz (sozlashni tanlaganingizda). Sizga kerak bo'lmaganlar uchun ortiqcha pul to'lamaysiz. Siz "qamrovning pasayishi" dan qo'rqmaysiz. Siz pul uchun tashlanmaysiz. Bloggerlarga obuna bo'lmagan, faqat do'stlarni kuzatib boradigan yoki shaxsiy profilga ega bo'lgan odamlarga murojaat qiling.

Ijtimoiy tarmoqning oylik faol auditoriyasi dunyo bo'ylab 1 milliarddan ortiq odamni qamrab oladi.

O'zingizning reklamangizni maqsadli auditoriyangiz tasmasi yoki hikoyalariga to'g'ridan-to'g'ri yo'naltirishning rasmiy usuli bor deb tasavvur qiling. Bundan tashqari, Instagram foydalanuvchilari reklamaga sodiq.

Bizga mas'ul marketing jarayonini topshiring va ular sizning brendingiz haqida gapira boshlaydilar !!!