Ijtimoiy mediada reklama SMM

Ijtimoiy mediada reklama SMM

Ijtimoiy tarmoqlarning tongi repost va nashrlar orqali tarkibni tarqatishning yangi davrining boshlanishi bo'ldi.

Nimadan boshlash kerak? SMM strategiyasini ishlab chiqishdan - ijtimoiy tarmoqlardan foydalangan holda kompaniyaning biznes maqsadlariga erishish rejasi. Strategiya ijtimoiy media-larda bo'lish maqsadlarini, ularga erishish yo'llarini, ustuvorliklarni belgilashga yordam beradi va eng muhimi, mumkin bo'lgan ta'sirni taxmin qilish va rejalashtirilgan marshrutni o'chirmaslik.

 

SMM strategiyasini yozish uchun sizga kerak:


Ijtimoiy tarmoqlardagi brendning hozirgi holatini baholang: obunachilar soni va faolligi, kontentning ahamiyati va sifati, ijtimoiy tarmoqlardagi brendingizga tegishli barcha havolalarni toping - ular siz haqingizda va qanday gapiradi.

Raqobat tahlilini o'tkazish.

Iste'molchining portretini yarating

Noyob savdo taklifini shakllantirish - bu kompaniya va uning mahsulotlari / xizmatlarini raqobatchilardan ajratib turadigan narsa. Hamkasblar bilan fikr almashish, mijozlar so'rovi - nima uchun ular sizni tanladi, yordam beradi. Raqobatchilardan nafaqat arzon narxlar tufayli tiklanish mumkin.

Ijtimoiy tarmoqlarda bo'lish formatini aniqlang.

 

Nega sizga SMM reklama kerak?


Bularning barchasini nima uchun boshlaganingizni aniq tushunmasdan, noto'g'ri joyga kelish ehtimoli katta.

Internetda "shunchaki" bo'lish befoyda. Ijtimoiy tarmoqlar biznes muammolarini hal qilishga yordam berishi kerak. Shuning uchun, o'zingiz uchun ushbu vazifalar ro'yxatini yozing. Masalan, u quyidagicha ko'rinishi mumkin:

- potentsial va mavjud mijozlarni o'zlarining mahsulotlari / xizmatlari haqida xabardor qilish;

- Sizning kompaniyangiz yoki mahsulotlaringiz haqida fikrlarni to'plash;

- sharhlarni ishlab chiqish;

Keyingi "kuchaytirish" va sotish uchun saytni CA ga olib keling;

- xodimlarni yollash yoki kadrlar zahirasini yaratish uchun ijtimoiy tarmoqlardan foydalanish;

 

Ijtimoiy media reklama


Kontent nashr qilish uchun etarli emas, uni targ'ib qilish kerak. Sizning nashringiz maqsadli auditoriya tomonidan ko'rilishi uchun, qamrab olish kerak, ya'ni. iloji boricha ko'proq fikrlar. Sizning adabiyotlaringizni faol ravishda baham ko'radigan katta va sodiq auditoriya bo'lsa yaxshi bo'ladi. Agar o'z-o'zini qamrab olish etarli bo'lmasa, nima qilish kerak?

 

Targetli auditoriyali reklama


Ijtimoiy tarmoqlardagi targetli auditoriyalar uchun reklama bu faqat ma'lum belgilarga javob beradigan foydalanuvchilarga ko'rinadigan matn va rasm reklamalari: jinsi, yoshi, geografiyasi va boshqalar.

 

Ijtimoiy tarmoqlarda reklama uchun to'lash usullari:


CPC - har bir bosish uchun to'lov

CPM - 1000 ta taassurot uchun to'lash

o'zaro aloqa uchun to'lov (sharh, masalan, repost, fotosuratlar yoki videolarni ko'rish) - Facebook va instagramda mavjud

Maqsadli reklamalarni ishga tushirganda, CPC, taassurotlar yoki o'zaro ta'sirlar quyidagilarga bog'liqligini yodda tuting.

tanlangan tomoshabin uchun tarkibning dolzarbligi - tarkib qanchalik foydali va foydali bo'lsa, bosish narxi past bo'ladi;

rasmdagi matnning hajmi - qancha matn bo'lsa, bosish narxi shuncha yuqori bo'ladi;

raqobat darajasi - reklama beruvchilar bitta auditoriyaga qancha reklamani namoyish qilsa, bosish narxi shuncha yuqori bo'ladi.

Qaysi adabiyotlarni targ'ib qilish kerak? Birinchidan, tijorat. Siz ma'lumotli postni mahsulotga havola bilan birlashtira olasiz. Analitik tizimlarda reklama samaradorligini kuzatib borish uchun UTM teglarini reklama havolalariga qo'yishni unutmang - Yandex.Direct yoki Google Analytics. Tijorat postlari bilan bir qatorda, ko'ngilochar, noyob va qiziqarli tarkibni targ'ib qiling. Bu keng va arzon nashrlarni, qiziqqan auditoriyani va media effektini ta'minlaydi.

 

Maqsadlash usullari qanday bo'lishi mumkin?


Asosiy: jinsi, yoshi va geografiyasi.

Bundan tashqari, siz sozlab qo'yishingiz mumkin:

- Tashqi ko'rinishi bo'yicha: sizning mijozlaringizga o'xshash foydalanuvchilar

- Ma'lumotlar bazasi bo'yicha: reklamalarni sizning mijozlaringiz elektron pochta manzillari va / yoki telefonlaridagi odamlar ko'rishadi

- qiziqishlar bo'yicha: biznes, sayohat, ovqat pishirish va hk.

- Lavozimi bo'yicha: dasturchi, hisobchi, direktor va boshqalar.

- Geolokatsiya bo'yicha: e'lonlar mahalliy kenglik / uzunlik koordinatalarida ko'rsatilgan

- Hamjamiyatlar tomonidan: ijtimoiy tarmoqlardagi ba'zi guruhlarning abonentlari reklamalarni ko'rishadi

- Daromad: o'rtacha, o'rtacha, o'rtacha darajadan past

- Hayotiy voqealar: to'y, tug'ilgan kun va boshqalar.

- Qayta rejalashtirish: reklamalarni saytingizga tashrif buyurgan foydalanuvchilar ko'rishadi

 

«PROSPERO» sizga ijtimoiy tarmoqlar orqali auditoriyani jalb qilishning eng samarali usullarini va ushbu saytlar sizni keltirgan daromad darajasini kuzatish imkoniyatini taklif etadi.

Sifat haqida maslahat
  • Prospero kompaniyasi samarali natijaga erishish va biznesingizni bozorning yetakchi mavqeiga ko'tarish uchun sizning biznesingizni ilgari surish uchun marketing strategiyasi va harakatlar rejasini professional ravishda tanlaydi.

    Bog’lanish

  • Toshkent sh., Yunusobod t., Amir Temur k., 40
  • +998 93 390-97-77
  • info@prospero.uz

Bepul maslahat kerakmi?

Biz kuniga 24 soat ishlamoqdamiz!

Hozir qo‘ng‘iroq qiling +998 93 390-97-77