" Tayyor " veb-sayt  

Yaxshi veb-sayt - bu rivojlanayotgan korxona va muvaffaqiyatli biznesning kalitidir. U kompaniyani mijozlarga taqdim etadi, uni raqobatchilardan ajratib turadi, savdo vositasi va foydani ko'paytirish vositasi. Kalit bilan veb-sayt yaratish - bu dasturchilar, dizaynerlar, maket dizaynerlari, kontent menejerlari va boshqa ko'plab mutaxassislarni ish bilan ta'minlaydigan guruh tomonidan murakkab va mashaqqatli ishni bajarishdir. Veb-sayt ishlab chiqaruvchi kompaniyaning to'g'ri tanlovi maqsadga erishishda birinchi qadam - xaridorni to'liq qondiradigan sifatli manba.

U hal qiladigan muammolar:

Internet-do'konlarni va korporativ saytlarni yaratish - ustuvor yo'nalishlar. Bizning mijozlarimiz veb-saytni ishlab chiqish, modernizatsiya qilish yoki qayta ishlash muammolariga duch keladigan kichik va o'rta biznesdir. So'nggi ikkita holatda, mijozlar nimani xohlashlarini aniq bilishadi, chunki ular veb-resurs yaratish jarayoni bilan shug'ullanishlari kerak edi. Ular dizayni, funktsionalligi va mazmuni qanday bo'lishi kerakligi to'g'risida o'zlarining qarashlariga ega.

Mijozlar "Prospero" ga keladigan asosiy muammolari:

• elementar funktsiyalarni bajarmaydigan eskirgan boshqaruv tizimi;
• kompaniya imidji resurs dizayniga mos kelmasa;
• javob bermaydigan sayt;
• kichik konvertatsiya va ko'plab rad etishlar;
• uchinchi tomon dasturlari bilan integratsiyaning etishmasligi, masalan, 1C.

Veb-loyihalarni yaratish bosqichlari

Veb-saytni yaratish suhbatdan boshlanadi. Mijoz bilan muloqot qilishda resursni yaratish maqsadlari va vazifalari aniqlanadi, mijozning biznesida o'rganish va chuqurlashish sodir bo'ladi, chunki bu yerda asosiy narsa nafaqat veb-saytni yaratish, balki mexanizm yaratishda yordam berishdir. tijorat faoliyatini tezroq va tezroq targ'ib qilish. Shuningdek, mijozning potentsial mijozlari portretlari va ularning sayt bilan o'zaro aloqalarini o'rganish ham mavjud.

Shundan so'ng, ish boshlanadi, uni quyidagi asosiy bosqichlarga bo'lish mumkin:
Xaridor ishlaydigan joyni o'rganish:

• talabning dinamikasi;
• Bloglar, forumlar, ijtimoiy tarmoqlarni tahlil qilish.
• Raqobatchilarni tahlil qilish va tahlil qilish:
• Raqobatchilarning resurslarini o'rganish va tahlil qilish;

Bizga mas'ul marketing jarayonini topshiring va ular sizning brendingiz haqida gapira boshlaydilar !!!