SEO-audit har tomonlama reklama qilishni boshlashdan oldin birinchi va zarur bosqich. Bu loyihadagi barcha ishlar uchun boshlang'ich nuqtadir. Sayt ilgari targ'ib qilinganmi yoki yo'qmi, u juda yosh resurs bo'lsa ham, biron bir reklama tadbirini boshlashdan oldin audit o'tkazilishi kerak.

SEO saytining auditi - bu saytni qidirish mexanizmlarining talablariga muvofiqligini tahlil qilish. Boshqacha qilib aytganda, saytni tekshirish yordamida biz qanday xatolar qidiruv tizimlarida tez harakatlanishimizga to'sqinlik qilayotganini tushunamiz.
Gap shundaki, shunga o'xshash mavzudagi minglab saytlar Internetda o'z o'rnini topdi va ularning har biri quyoshda joy uchun kurashmoqda. Ko'pgina loyihalar aniq harakatlar algoritmini tuzishga qodir bo'lgan professional optimallashtiruvchilarni o'z ichiga olgan butun bir guruh yordami bilan ilgari surilmoqda. Buning uchun saytni tekshirish kabi narsa mavjud.

AUDIT SAYTINI KIMGA KERAK?
Ushbu protsedura o'zlarining Internet-resurslariga juda mashhur bo'lmagan har kimga tegishli. Garchi qidiruv natijalarida etakchi o'rinni egallagan saytlar profilaktika maqsadida auditga murojaat qilishadi.

SUD AUDITINING TURLI turlari
Saytni tekshirishning bir necha turlari mavjud - bular:
-qidirmoq;
-texnik (saytning muammoli joylarini aniqlash);
-kontent tahlili;
- qulaylikni tahlil qilish;
-ish varaqlarini tekshirish va tayyorlash.

AUDIT SAYTINI KO'RMASIZMI
Bu savolga javob oddiy. Ha menga kerak. Natijada qidiruv robotlari tomonidan yaxshi anglanadigan va foydalanuvchi uchun foydali tarkibiy qism bo'lgan juda yaxshi sayt bo'ladi. Siz saytni faqat robotlar yoki foydalanuvchilar uchun yaratolmaysiz. Ushbu ikki omil bir-biridan ajralmasdir.

Veb-saytni tugmachali optimallashtirish quyidagi ishlarni o'z ichiga oladi:
-Raqobatchilarni tahlil qilish va veb-saytlarni reklama qilish strategiyasi;
-Texnik va tijorat saytlarini tekshirish;
-Sayt tarkibini yangilash bo'yicha tavsiyalar (asosiy so'rovlar statistikasini tahlil qilish asosida);
-Sahifani optimallashtirish bo'yicha tavsiyalar (sarlavha, tavsif, h1, tarkibni optimallashtirish);
-Matnni yozish uchun texnik vazifalar;
-Sayt sahifalarini ichki havola qilish uchun TK;
-Kiruvchi havolalarni ko'paytirish bo'yicha tavsiyalar.

Yaxshi o'tkazilgan SEO auditi nafaqat saytingizni qidiruv tizimiga yanada do'stona qiladi, balki uning foydalanuvchilar uchun foydaliligi va qiymatini oshiradi.
Agar u to'g'ri va muntazam ravishda (yiliga kamida ikki marta) bajarilsa, audit trafikni ham, qidiruv tizimini ham va boshqa turlarini sezilarli darajada oshiradi, chunki foydalanuvchilar qulay saytlarni yaxshi ko'rishadi va ularga qayta-qayta kelishadi.

Resursning texnik tahlili nafaqat texnik tarkibiy qismdagi xatolarni qidirishni, balki topilgan muammolarning echimini taklif qilishni ham o'z ichiga oladi. Bajarilgan ishning natijasi aniq hisobot bo'lishi kerak, unda topilgan qiyinchiliklar va ularni echish mumkin bo'lgan echimlar ko'rsatiladi. Tekshiruv natijalari sayt ishini to'g'irlashga imkon beradi, shunda minimal investitsiyalar bilan maksimal natijalar beradi.

Resursning texnik tekshiruvi - bu saytning ishlashidagi xatolarni aniqlaydigan va ularni tuzatishga majbur qiladigan doimiy jarayon.

Bizga mas'ul marketing jarayonini topshiring va ular sizning brendingiz haqida gapira boshlaydilar !!!