SEO nima

va u qanday ishlaydi?

SEO (qidiruvi optimallashtirish, qidiruvi optimallashtirish) – bu ishtirok etishni oshirish va daromad olish uchun tanlangan so'rovlar bo'yicha qidiruv tizimlarining natijalari bo'yicha birinchi o'rinni egallash uchun saytni har tomonlama rivojlantirish va targ'ib qilishdir.

Qidiruv natijalarida saytning pozitsiyasi qanchalik baland bo'lsa, unda ko'proq foydalanuvchilar unga o'tadi. Shuning uchun reklama natijalari uchun muhim ahamiyatga ega:

  1. sahifalar qidiruv so'rovlariga muvofiqligini oshirish (tegishli),
  2. tuzilishi va mazmunini optimallashtirish,
  3. tijorat omillarini yaxshilash,
  4. sahifa kodini optimallashtirish,
  5. resursning tashqi omillarini yaratish.

Optimallashtirish qoidalari qidiruv mexanizmlari tomonidan belgilanadi. Ularning har biri turli omillardan iborat bo'lgan o'z reyting algoritmlarini muntazam ravishda yangilaydi va yangilaydi. Va formulalar sir bo'lsa-da, mutaxassislar qaysi omillarning eng katta vaznga ega ekanligini biladilar. Ularga ta'sir qilish orqali qidiruv natijalaridagi asosiy so'rovlar bo'yicha pozitsiyalarni yaxshilash mumkin.

Reklama natijalari uchun foydalanuvchi xatti-harakati, interfeysning qulayligi va saytning yuklash tezligi juda muhimdir. Algoritmlarning rivojlanishi va murakkabligi bilan yuqoridagi omillarning ahamiyati tobora o'sib bormoqda, natijada qidiruv natijalari yanada sifatli bo'ladi. Qidiruv motorlari Foydalanuvchining so'roviga eng foydali materiallarni berishga intiladi. Shuning uchun, resurs egalari tomoshabinlar uchun eng qiziqarli kontentni nashr qilishlari kerak.

Va agar u bugungi kunda ishlayotgan bo'lsa, ertaga ishlamaydi. Xizmatlar doimiy ravishda o'zgarib, qayta tiklanadi. Ular bilan birga yondashuvlar ham o'zgaradi.

Mas'uliyatli marketing jarayonini bizga ishonib topshiring, shunda ular sizning brendingiz haqida gapira boshlashadi !!!