5 Marketing marketingining asosiy yo'nalishlari

1) eng muhimi aniq maqsad
Maqsad tashkilotning ruhi va o'ziga xosligini anglatadi. U kompaniya nima uchun mavjudligini, qanday muammolarni echishini va har bir potentsial mijoz uchun nimani xohlashni tushuntiradi.
Ammo muammo shundaki, aksariyat kompaniyalar maqsadni bozorlarni zabt etish uchun reklama vositasi sifatida ko'rishadi. Iste'molchilarni qiziqtirgan yagona narsa bu sifatli mahsulotni eng past narxda sotish deb hisoblaydiganlar bor.
Ammo bugungi avlod mijozlari ko'pincha brendning maqsadini aniqlaydilar va shuning uchun u bilan yanada chuqurroq bog'lanishga intilishadi.

2.Sintez yangi biznes modeli sifatida
Kompaniyalar o'rtasidagi an'anaviy chegaralar buzilmoqda. Ko'pgina brendlar an'anaviy yondoshuvlar doirasidan qanday chiqib ketishni o'ylaydilar.
Hatto o'z sohasining etakchilari bo'lgan kompaniyalar ham o'zlarini tasdiqlash va kengroq tizimlarda o'zlarini o'rnatish uchun yangi usullarni izlashga majbur bo'lmoqdalar. Aks holda ular qattiq raqobatga duch kelishadi.
Yangi tendentsiya - termoyadroviy - bu turli sohalar orasidagi chegaralarni texnologiya va iste'dodga kirish imkoniyati orqali to'sqinlik qilishni anglatadi.

Kompaniyalar ushbu munosabatlardan ma'lum foyda olishadi:
- Ular mijozlarini o'z sohalaridan tashqarida yaxshiroq tushunadilar.
- Ular o'z biznesiga aloqador bo'lgan tarmoqlararo raqobatchilarni va sheriklarni o'rganadilar.

3.Xodimlarni baholash va ularni marketing vazifalari bilan bog'lash
Insoniy aloqalar har narsadan muhimroq bo'ladi. Muvaffaqiyatli kompaniyalar barcha odamlarni o'zlarining ekotizimiga (shu jumladan ishchi kuchiga) kiritishlari va ularni maqsadga bog'lashlari kerak.

Biznes nima qilishi kerak
- Mijozlar tajribasini boyitish uchun xodimlarning tajribasidan qanday foydalanishni tushunishga harakat qiling.
- Xodimlarga mijozni yaxshiroq tushunishga yordam beradigan vositachi sifatida ishlang.
Maqsad va qadriyatlar ichki va tashqi tomondan to'g'ri tushunilganligiga ishonch hosil qiling.

4. Hantellardan hayotiy tsikl marketingiga o'tish
So'nggi paytlarda "huni o'limi", ya'ni xaridorning birinchi kontentdan tovar bilan huni shaklida savdoga o'tishi haqidagi an'anaviy g'oyalar tobora ko'proq eshitilmoqda, ularning har bir bosqichida skrining o'tkaziladi. Endi xaridorlar tobora ko'proq chiziqli bo'lmagan harakatlanmoqdalar, mahsulotlar murakkablashmoqda va potentsial aloqa nuqtalari paydo bo'ladi.
Bunday sharoitda brendlar auditoriyani xabardorligini oshirish uchun ishlashga majbur bo'lishadi, ya'ni korxonalar asosan marketing vositalaridan nafaqat hozirgi foydalanuvchilarning daromadlarini oshirish uchun, balki yangi auditoriyani jalb qilishga ko'proq e'tibor qaratmoqdalar.

5. Tahlil yangi bozorlarga tez sur'atlar bilan kirib borish vositasi sifatida
Inqirozli vaziyatda biznes rag'batlantirish uchun etarli byudjetni ajrata olmaydi, ammo maksimal farazlarni sinab ko'rish zarurati saqlanib qoladi. Bunday hollarda, mutaxassislar ushbu muammoni hal qilish uchun aniq harakatlar rejasini taklif qiladilar:
- Mahsulotni eng arzon narxda mahalliylashtirish mumkin bo'lgan bozorlarni tanlash.
- an'anaviy onlayn marketing vositalarini, jumladan UGC manbalarini tanlash.
Fikr-mulohazalarni to'plash uchun sinov kampaniyalarini boshlash.
- yangi bozorlarda faol foydalanuvchilarning tarkibini aniqlash, mijozlar bilan ishlash sessiyalarini o'tkazish.
O'zgarishlarni amalga oshirish, qaytarish va kampaniyalarni kengaytirish.
Bularning barchasi juda ko'p miqdordagi tahliliy ishlarni anglatadi va bu yangi tendentsiya - endi kompaniyalar marketing faoliyatining boshida ham o'z qadamlarini hisoblashga majbur bo'lmoqdalar.

Bizga mas'ul marketing jarayonini topshiring va ular sizning brendingiz haqida gapira boshlaydilar !!!