Sobiq Sovet Ittifoqi bozorida bugungi kunda iste'molchilar bilan marketing aloqalarining ATL usullari ustunlik qilmoqda. Shu bilan birga, G'arbiy bozorlarda BTL metodologiyasiga tobora ko'proq e'tibor qaratilmoqda. Natijada, turli xil texnikalarning aralashmasi va ATL va BTL o'rtasidagi aniq chegaraning loyqalanishi mavjud. Ushbu holat TTL (chiziq orqali) paydo bo'lishiga olib keldi - har ikkala alohida vositalarni, ham ATL va ham BTL texnikasidan foydalanishni birlashtirgan iste'molchi bilan aloqa qilish usullari to'plami.

TTL (throughtheline) - bu maqsadli auditoriyani markalashda va ko'paytirishda katta rol o'ynaydigan vositalar va texnologiyalarning birlashmasidan iborat ancha murakkab aloqa tizimi. TTL-texnologiyalari reklama, savdo hajmini oshirish, mijozlarning sadoqati uchun loyihalarni ishlatishda o'zaro ta'sir kuchini oshirish uchun mo'ljallangan.

TTL qisqartmasi ATL va BTL reklama ta'sirini yagona, keng qamrovli echimga birlashtiradi. Ushbu kombinatsiya reklama byudjetining eng samarali taqsimlanishiga olib keladi va taklif qilinayotgan mahsulot yoki xizmatga eng ko'p qiziqqan maqsadli guruhni aniqlashga yordam beradi.

TTL aloqalarining maqsadlari:
- iste'molchilarga o'zlarining sodiqligi (sodiqligi) paydo bo'lishi uchun o'zaro munosabatlarni yaxshilash;
- mahsulot yoki xizmat imidjini sotish.

TTLning afzalliklari:
Asosiy afzallik - maqsadli auditoriyani jalb qilish va mijoz bilan alohida aloqa o'rnatish;
- maxsus g'ayrioddiy rag'batlantirish qobiliyatini yaratish va keyinchalik uni reklama kampaniyasining butun davrida qo'llab-quvvatlash;
- axborotni ilgari surishda taktik va strategik vazifalarni bir vaqtning o'zida hal qilish qobiliyati;
- mahsulotni yoki xizmatlarni o'zaro almashishda parchalanishni va ba'zan qarama-qarshiliklarni olib tashlaydigan umumiy rejalashtirish;
reklama uchun mablag 'ajratish;
iste'molchining talabiga binoan sotilganda tovarlarning aniq belgilanishi;
- raqobatchilar brendlariga nisbatan brendning ahamiyatini oshirish.


TTL - bu reklama xabarlari sonini ko'paytirishni emas, balki iste'molchilar bilan o'zaro foydali (sheriklik) munosabatlarni o'rnatishni maqsad qilmaydigan yondashuv. Marketingning barcha vositalaridan foydalanish har doim ham mos kelmaydi, ularning har biri umumiy maqsadning bir qismiga intiladigan alohida aloqa kanallarini birlashtirish kerak. Shuning uchun, turli manbalardan olingan barcha kanallarni jamlashda, iste'molchi kompaniyadan taklifni aniq tushunadi.


Bizga mas'ul marketing jarayonini topshiring va ular sizning brendingiz haqida gapira boshlaydilar !!!